|
|
|
|---|---|
|
Länk :-) /Caspar Z-träff 1 maj Länk | |
|
Stackars bil... Sjöberg |
|
|
Jag tror att den har det ganska mysigt därunder, som ett tjockt tyskt bolstertäcke!! :-) /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Den hardet säkert mysigt, hoppas du inte behöver köra med den bara. själv skulle jag ut med 323:an i morse för att handla, men den var så svårt insnöad så jag fick inte ut den idag. Måste ringa hyresvärden imorgon och be om en skyffel så jag kan få väck snövallarna som plogats upp. Men som du sa, bilen hade det säkert bra =) |
|
| Ja, bilen ser ganska insnöad ut ;) | |
|
hehe: bygg en igloo :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
| mishandel så får man inte låta skön heten stå | |
|
Jag skall borts rent den med varsam hand... nån gång... Tror inte snö gör någon skada. Man springer ju inte direkt ut och kör bilen till ett garage om det råkar regna och det är ju egentligen same same.. /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
| ganska stor vikt på caben tyget töjs | |
|
Länk såhär såg det ut utanför mitt fönster en dag förra vintern.. det snöade så extremt...! BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
|
IHF: Caspars bil stod ute förra vintern också utan att taket tog skada. /Masten Z-träff 1 maj Länk |
|
| okej. tänk på sömarna, flytande vatten är mindre än fruset vatten (is) | |
|
Har inte Caspar hardtop?! Då behöver man ju iaf inte oroa sig för att tyget ska töjas =) Tycker för övrigt det såg ganska mysigt ut när den var insnöad =) |
|
|
Stackars lilla Z'a, stå ute och frysa. Det skall ingen Z'a BMW behöva göra. Tycker jag iallafall... Fredrik M |
|
|
hardtoppen var inomhus sist jag såg: kan det var högtalarprojekt i den på G oxå? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Näe, det skall inte in några högtalare i ht'n, men den är avtagen pga stereoprojektet. Slet loss inredningen häromveckan, trodde inte på mer snö i stora mängder.. :-( Jag tror inte sufletten tar så mycket stryck bara man tar bort snön innan det blir riktigt tung blötsnö. Måhända slits den lite fortare, men bara marginellt. Solen och fågelskiten på sommaren är värre... /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Ja fågelskiten finns det nog inget som slår i slitageväg... usch... snart e den här... men det är klart... man får väl klara av fågelskiten bara man får sommarn o värmen =) |
|
|
En lite brasklapp... Glöm inte o impregnera suffletten inför sommaren!! Det förlänger livet på suffletten betydligt. Mvh PG |
|
|
Så alla snörädda blir lugna igen.. Foto 18.57 idag Länk /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
En till som är insöad...: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.