|
|
|
|---|---|
|
nu börjar jag tröttna :) vad ska man göra? min 520iS ser så j*vla tam ut, och inte finns det nå frän styling till vetiiga pengar... nån som har något annat taips om nån stötfångare från någon annan bil passar? Maniac Racing | |
| M535:ans grejer... | |
|
då får man ju böta en miljard om man hittar något i gott skick Maniac Racing |
|
svavelvinter |
kostar att ligga på topp, köp en nyare eller mer spännande bil? eller gör ett busigt turbobygge' Välkommen till forumet förresten |
|
Svavelvinter: Tack så mycket för mottagandet! :) Jag har funderat på om en e34 originalstötfångare passar? har någon nån aning? Maniac Racing |
|
|
Jag har sett E28 med E34 stötisar. Har även sett E28 med volvo 850 frontspoiler under originalstötisen. Volvo 850 Turbovinge på bakluckan,har för att den passar direkt på. Snyggast: M535prylar (hitta trasiga prylar o laga), vita blinkers runt om (går att göra själv med rasterat lysrörsplast) Sänkning (kapa fjädrar=gratis) Ljus solfilm runt om (ganska billigt) Snyggt utblås i lagom strolek , ett par 100. Gör egna ögonlock av plexiglas och limma dom på grillen, Begagnade 17" några 1000:- Det är väl det första som kom upp när jag blandade tankarna ekonomistyling och E28. Lycka till. Jag tycker iofs att den är riktigt snygg original särskilt i S-utförande... |
|
| Du är väl inte seriös när du skriver att han ska montera ögonlock?? | |
|
bmwlundqvist: vet du nå om e34 stötisarna ska monteras på den gamla elelr under som en "add on"?? Maniac Racing |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.