AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
785

Är det rätt pris på denna M5-1989

Go
119
Gorgonit
Alpina B10 4.6 -1999
Audi S4 - 2004
Nissan Micra Cab - 2006
Är lite intresserad av en äldre M5:a. Vad tycker ni om denna bil? Länk gå sedan in på bilar i lager och där finns en BMW M5 1989. Är det bra pris och är det någon som varit och kikat på denna bil i verkligheten?
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
en stor fråga är ju varför bilen har den breda grillen, Den satt ju endast på 95orna, Är den smälld tidigare eller är den bara bytt för att den är snyggare? (kräver byte av huv också så det är inte jättebilligt att skifta.)
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Jag tycker den verkar dyr i det skicket/utförandet. Visserligen lågt miltal om det nu stämmer. Men huven är ju fel och om jag inte misstar mig så är fronten (hela stötfångaren) bytt på den till det nyare utförandet som kom från 2/90. Dvs en rätt hyfsad krock är inte helt otroligt att den råkat ut för nån gång. Icke originalfälg, vita blinkers, hemsk ratt med träinlägg mm. Ger inga goda signaler. Den mesta utrustningen de räknar upp i annonsen är ju standard också, så de verkar inte ha nån direkt aning om dessa. Tycker skinnet ser aningen för slitet ut för bara 16000 mil, men det kan ju varit hårda mil kanske. Kontrastlacken verkar vara borta också (nedlackad). 9 ägare på 8 år är ingen höjdare heller.

Gorgonit, söker du en M5 3,6 så finns det en jättefin Calypsoröd 92:a på bytbil för 93tkr, verkar vara rena fyndet för den har bara gått 12000 mil, är serviceboksskött, originalskick och fräsch! Länk

-M5 E34 Limousine register Länk
Visa användare
878
rodge
Bmw 745 e65
HD91: Den bilen har haft 3 ägare sedan importen 2002.....

rodge dodge
Länk
Håller till fullo med HD91. Bilen på Häggenäs verkar inte vara något att ha. Alldeles för dyr sett till skick, utförande och historik.

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
Kollade på den i lördags.
Verkade helt ok så när på några mindre skönhetsfel.
Jag är dock ingen M5 expert, så en titt kan nog vara vettig ;)

För övrigt vet jag av erfarenhet att Häggenäs är bra att ha och göra med.
Väldigt service medvetna.
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Den calypsoröda var snygg! Måste vara ovanligt på M5?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.