|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! jag har en liten fundering om service på bil, jag undrar vad tror ni bilarna få bäst service i tyskland eller i sverige? tänkte på om t,e,x en bmw 750ia- 95 som jag själv har skulle vart servad enligt bok i sverige eller i tyskland vad tror ni den hade fått bäst service? lite lustig fråga kanske. Mvh |
|
Först och främst beror det på om du menar på BMW eller inte. Det ska inte vara någon skilland på vad dom gör. Samtidigt tror inte jag skillnaden ligger mellan länderna utan istället imellan enskilda ställen. Finns ställen som gör dåliga/bra jobb både i Tyskland och Sverige. För mig spelar det ingen roll om en bil servas i Serige eller Polen bara jag vet att det är ett seriöst ställe. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
TobbeBMW |
Det där är en svårbesvarad fråga, helt klart beroende på vem som servar bilen, en BMW verkstad kan ju även den vara bemannad av klåpare :-) Bäst service får man oavsett märke på en verkstad som kan sina saker oberoende av vilket land man är i. Jag lämnar till exempel aldrig bilen på BMW utan till en liten lokal verkstad med gott rykte, känner killen som har den och litar på honom till 100%. Han är den enda utomstående som får pilla på min bil :-) Skulle aldrig lämna den till någon annan. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.