|
|
|
|---|---|
|
Hej. Reg syltarna är slitna. Har också sett skylthållare i krom till billig peng. Frågan är: Passar "EU-registreringsskylten" E-39? Mvh Sword | |
|
Själv har jag en EU-skylt bak och en vanlig skylt fram. Tycker att det blev snyggast så. Jag använder inga skylthållare ioma jag tycker att de "plastar till" det hela... // Jögge Länk |
|
| Måtten EU-skylt: 520x110mm | |
|
Tack Jögge38 och Dragolito. Jögge: är inte kromade hållare snygga? mvh sword |
|
|
sword: Hmm...det är möjligt att dessa i krom ger ett annat intryck än de i svart plast, men jag tyckte personligen att det blev snyggare utan skylthållare än med. EU-skylten är ju lite längre än den gamla vanliga skylten, och där har jag sett varianer där den blåa delen sticker utanför själva skylthållaren. Det såg inte snyggt ut, men det är möjligt att det finns längre skylthållare med... Men som sagt så tyckte jag att det blev stilrenast med en EU-skylt bak och en vanlig skylt fram. Provade olika varianter, men kom fram till att det blev snyggast så här... // Jögge Länk |
|
|
De nya skyltarna är av aluminium tror jag. Jag tyckte det blir enklare med hållare så man slipper borra. Sedan vill jag ge vägverket eloge för skyltarna. Riktigt snygga faktiskt, till låg penning. Kolla annars sylthållare på Biltema 99:- styck. Gjorda i Deutchland! :) Mvh Sword |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.