|
|
|
|---|---|
|
Hej är ute efter bilder på en e46 med chrom speglar på??? Nån som kan fixa det skulle vara super snällt!!! mvh | |
|
Länk Tyvärr det enda jag hittade :( |
|
|
usch va fult ___ Kan inget, så lär mig! |
|
|
Tjena!! Razvan!! Har ni fått in e46 m3 speglar med blinkers??? Eller finns det inte sånna på marknaden än!! mvh |
|
SpineKracker |
fy! det såg riktigt "tacky" ut.. original ska det va.. eller originaltillbehör E30, för att man vill. Mer GO än SHOW är mitt motto. |
|
Länk he he lite mer än speglen du sökte men ändå... Länk Länk |
|
|
Hehe jo de går "nästan" o jämföra med dem bilen, men han som äger den bilen skulle nog ha frågat hur det kommer se ut med svarta speglar på chrom ;) Ska jag ha speglar lackade i bilens färg eller ska jag ha chrom, det kan bli snyggt när jag ska ha chrom detaljer på bilen så som chromhandtag mm, Vad tycker ni???? mvh |
|
|
badbeemerboy: Den M3:an du länkade till är nästan oförskämt snygg. Inte så praktiskt kanske, minsta fingeravtryck förstör ju helhetsintrycket. I Sverige antar jag att det är minst sagt olagligt att köra omkring i en sådan bil... måste ju blända av bara fan. Klart läckert i alla fall, och minst sagt unikt. Snacka om "individual". :) ///M som i M52TUB25! |
|
SpineKracker |
Fimpa frontspoilern så har vi en galet snygg bil! Jaguar gjorde ju liknande grej när de visade senaste versionen av XJ6, då var bilen helt olackad och bara borstad för att visa aluminiumet. Grymt snyggt! E30, för att man vill. Mer GO än SHOW är mitt motto. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.