|
|
|
|---|---|
|
Skall visst vara ett inslag om nya 6 serien. Ni som vet mer får gärna fylla på. -Phil | |
|
Hoppas det är bättre än de flesta andra bilprogram på discovery. Tycker inte dom gjort nåt riktigt bra bilprogram hittillls. Eller är jag bara bortskämd med "Top Gear", "Motorjournalen" och "Mera Motor"? Autopower.se - Som en enda stor familj :-) |
|
|
Jo de är ju inte direkt sakliga och fakta är i 5årings nivå. Men kul att titta på ändå kanske. Mera motor känns pinsamt dåligt tycker jag. De första trevande avsnitten var värst. Men de blir väl bättre. -Phil |
|
|
Det verkar som det kommer bli ett helt program om hur utvecklingen av nya 6-serien gick till. |
|
| Sämre än Top Gear kan det väl inte bli? | |
|
Gillar humorn i Top Gear. Men man får ju vara medveten om att det är ett fruktansvärt partiskt program, ser det mer som underhållning. Autopower.se - Som en enda stor familj :-) |
|
|
Top Gear är bäst:) IQ=0, Fun factor=10! Ja man hoppas ju det blir bättre än vad hette serien som kom i höstas, var det "Ultimate Cars"? Hur dåligt som helst. Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Hoppas bara att det inte är nå självgoda jävla engelsmän som har gjort programet. Dom kommer ju måla ut m6:an som värsta dunderfloppen. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
haimaul |
Om det är Ultimate Cars är det bäst att stänga av tv:n minst en dag i förväg. Det görs av hjärndöda amerikaner som uppenbarligen inte kan något om bilar. Det har även samma tonfall som den där serien som handlar om hur rika kändisar lever. __ When in this charming car, this charming man... |
|
Såg när dom testade rallybilar. Imprezan hade vunnit om den inte var så törstig sa dom... Vem fan bryr sig om soppaförbrukning om man ska köra rally? Finns ju betydligt viktigare saker att prioritera. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
Idag alltså visar Discovery TV tre avsnitt om design, test och produktion av BMW 6-serie. Klockan 2100-2400 27 feb. Se länk Länk |
|
| "En unik titt på den nya BMW 6-seriens design- och byggnadsprocess avslöjar de tekniska mysterier och utmaningar som omger formgivningen, framställningen och produktionen av den." | |
|
Tre timmar 6-serie - kan det bli bättre? :) Ni som har kabel-TV från Comhem men inte abonnerar på Discovery kan se alla tre avsnitt via Discovery Mix. Discovery Mix ingår i grundutbudet och går alltså att se utan digitalbox. |
|
|
Wow! Då sitter man snällt i tevesoffan då hela kvällen! :) Mvh Chrille |
|
|
Jag har mixen, men var kan man se tv tablån för den? Text tv funkar inte på den kanalen. Com hem har inten tv tablå för den, discoverys hemsida hittar jag inte heller ngt på. -Phil |
|
|
Philip S >> Länk Lätt världens bästa tablå! Alla kanaler! Gillar skarpt hela discoverys utbud vad gäller program om fordon :) Särskilt "amerikanska choppers" :) // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
Philip S: Om du kollar www.tv.nu eller www.dagenstv.com så ser du tablå för Discovery Mix. Så du kan vara lugn, det sänds även på den "demokanalen" som man kan kalla den. Nu på Tisdag testar Håkan Mattson nya 3-serie i "Mera Motor". Programmet i sig har usel kvalitet men kan ju vara kul då det är en ny BMW iaf. 10 Mars kommer detta på Discovery : Torsdag 10 mars 2005 Discovery Channel 19:00 Fixare och trixare (19:30) BMW 325i (del 1). Bilälskaren Mike Brewer och mekanikern Edd China dyker under huven på en begagnad 1980-tals-klassiker, en BMWi Touring, för att få den i kördugligt skick igen. [62858720] spela in Lägg till 'Fixare och trixare' i favoriter Discovery Channel 19:30 Fixare och trixare (20:00) BMW 325i (del 2). Mekanikern Edd China avslutar arbetet med hjul- och upphängningslagren på BMW:n. Nu återstår den svåra delen - Mike ska försöka sälja bilen med vinst. [62960519] ///Foppa |
|
| Angående TV-tablåer vill jag tipsa om Länk där man kan skapa sin egna tablå helt gratis. Tyckte TV.nu var bra ända tills jag upptäckte DN:s variant. Det enda TV.nu är bättre på att länkningen till IMDB, även om den inte alltid stämmer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.