|
|
|
|---|---|
|
Vet inte direkt om det klassas som styling men, men.. Funderar på att fixa singeltorkare på min e30, läste mekartipset och det verkar ju inte alltför svårt... Nu till mina två frågor; Någon som vet var man kan få tag på den lilla gulfärgade länken (har kollat lite på skrot o så, finns ingen uppsjö direkt), och sedan undrar jag om det är godkänt av SBP med singeltorkare! Mvh David | |
|
Det är godkänt, förutsatt att svepytan inte blir för liten. Den måste även gå att parkera utanför synfältet, alltså inte rakt upp. Den behöver inte parkera i något av ändlägena automatiskt, men måste gå att parkera där. Jeppe |
|
|
ok, bra att veta, tackar! nån som vet var man kan få tag på delen?? |
|
|
Jag har singeltorkare som tar ca 170 grader,nästan HELA framrutan. Glöm att ta biten från en E28 som många säger . Man svetsar om den gammla ca 1.1cm. Maila mig så skall jag hjälpa dig med det.. bengan 2,7L M20 |
|
| Okay bengan, så det är bara att glömma e28-delen alltså..nu har jag själv ingen svets tyvärr, om du kanske skulle kunna ta dig an det för en peng någongång i så skulle jag bli mer än glad! | |
|
Jag tyckte att E28as stag var kortare än det som jag gjorde!!Fel på ögon måttet kanske.hahahahahahahahah Det skulle kunna fixas... Är hemma i början på nästa vecka... Mailar dig när jag kommit hem!!! bengan 2,7L M20 |
|
| Kanonbussigt!!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.