|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Har lite frågor angående hur mycket stryk vattenkanalerna i blocket tål. Säg att vattenpumpen havererat, så allt vatten står still och blir vaarmt. Klarar vattenkanalerna ( i blocket ) att bilen av misstag gått i 5 minuter efter att det blivit varmt ? Och hur mycket stryk klarar vev och ramlager i tråget när det gått ner vatten i oljan. Och körts i de här 5 minutrarna. Kan även tillägga att det blev inte nog varmt för att vattenkanalerna i toppen skulle spricka. För den är renoverad nu, och tät. Nu blommar asfalten.. | |
|
Kan även tillägga efter en ordentlig titt på blockpackningen, att den verkar inte vara trasig, det är ingenting i bemärkelsen "TRASIGT". Däremot så är det lite ojämnheter och vitt halvporöst runt några väldigt små hål/kanaler.. Nu blommar asfalten.. |
|
|
Och tänkte fråga, när jag ändå floodar mitt eget forum här, är det några vattenslangar som ofta går sönder, som eventuellt kanske har spruckit först ? Har inte kunnat prova efter att vattenpumpen havererade.. Nu blommar asfalten.. |
|
|
upp.. ursäkta, men jag behöver verkligen lite råd.. Nu blommar asfalten.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.