|
|
|
|---|---|
|
Hur månge av er har " M cloth/amaretta suede " klädsel i era bilar ? Verkar som dom flesta M5 levererats med skinnklädsel. Tycker personligen skinnklädselen (inte bi color) är lite tråkig. Men det er kanskje fordi jag har tygklädselen själv...... | |
|
Jag hade den i min ex 3.8. Klart bättre än läder från grepp synpunkt. Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Länk inte amaretta, dock wedstruktur med vävtrådar i M-färger. Micke K. Länk |
|
|
websturktur ska det va, tror jag:) En whiskey för mycket;) Micke K. Länk |
|
|
b97_knl: Den snyggaste M5 inredningen! Har sett en 3.8l i Finland med den inredningen, grått/vitt läder ända upp över instrumenteringen:) Mums! Synd bara att den var i dåligt skick:( Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
bayerischemotor: min är tyvärr inte i utställnings skick heller:( Micke K. Länk |
|
|
'amaretta/alca.... M-tyg' var 'standard'-utrustningen - skinn i några utförenden var 'tillval' och övrigt som t.ex. b97_knl@ 'webstruktur' med del-läder var 'individual' - med 'Individual' var -i princip'- ALLT mögligt så länge det rymde inom BMW's kvalitetskrav - - tyg-stolar är klart -bättre- vid bankörning m.m. M5touring register |
|
|
Webstrukturklädseln var inte Individual, den erbjöds normalt, i varje fall till årsmodell 1992 (och till 3,6 även 1991). Beställningsnummer är 785. Men till senare årsmodeller blir den Individual-utrustning, det var kanske det du menade m5toureg? -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
HD91@ tack för det ! rätt skall vara rätt ! här chansade jag lite ;);) tack för rättelsen ! (jag menar det !) M5touring register |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.