|
|
|
|---|---|
|
Länk Vad tycker ni? Jag tycker det är lite dyrt med en nyckerepa på bakdörr sam skadad backspegel Skall vara i kanonskick annars. 11600 mil, ingen servicebok hmm? BMW CS #5139 | |
| Ser fin ut och priset är inte fel om inte den där repan är väldigt stor och djup, förstås. Dock.... Ingen servicebok är ju i princip en garanti för att bilen är skruvad. Kolla milen, stämmer dessa så är det bara att slå till. :) | |
|
Ang. defekterna>>Ja,om t.ex repan är så stor att det måste till en omlack då blir det väl lite trist att köpa den kanske om man inte kan få ner den några "lappar"... Stämmer milen så är det ändå inte dyrt direkt med dem pengarna som begärs,trist iofs med saknad servicebok,vilket många gånger tyder på tveksamma miltal+ att servicehistoriken blir ju en gissningslek... På en såpass ny(nåja,allt är ju relativt) bil och serviceboken saknas,då blir man helt klart undrande över historiken,dvs detta bör kontrolleras extra noga på denna vagn naturligtvis. Mvh Janne. |
|
|
Om milen stämmer skall den vara riktigt fin tycker jag. Men förmodligen gör det väl inte det kan jag tänka mig. Hittade även denna: Länk Betydligt mer mil, men kanske ärliga sådana och i mina ögon så är den 750i mycket mer intressant. Man kan säkert få den för 65.000 kr. Inga v-hjul och skall snart besiktigas. All utrustning fungerar utom vindrutespolningen. Hyggligt pris ändå tycker jag, import 1998. BMW CS #5139 |
|
|
Extremt låga mil verkligen....utan servicebok, gör att iallafall jag förutsätter inkorrekt miltal och pris därefter. /Simon |
|
|
750:n kanske är bra, trist för dig med formuleringen "Skambud via telefon godtas ej", innebär att det är svårt/omöjligt att förhandla pris på telefon, kommer man långt ifrån skulle iallafall jag stå över den formen av stöddighet. Lycka till med ditt sökande efter e38 J.L! /Simon |
|
| J.L: köpte du den 750:n du länka till? | |
|
Ja BMW CS #5139 |
|
parolof |
"Skambud via telefon godtas ej", helt ok tycker jag, man kan inte pruta på en bil man inte sett, kameran ljuger alltid, skrot ser bäst ut på bild |
|
Man behöver ju inte pruta på telefon, men man kan alltid fråga om priset är diskutabelt, det måste säljaren kunna acceptera. BMW CS #5139 |
|
| J.L: Grattis till en fin bil verkar det som | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.