|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni det är som inte stämmer på denna bild? Länk Ps. Bonje, du får inte svara då du säkerligen kan detta. Ds | |
|
Turbo shit!! i guess Endast döda fiskar flyter med strömmen. |
|
|
Det ser ut som en körglad skapelse... ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
4wd ?? Helst på tvären.... Är drabbad av galna bilsjukan enligt min sambo..... |
|
|
Kan hitta många fel: -Ful -Olagligt dubbade däck -Avsaknad av motorhuv -Konstiga hjulvinklar mm mm ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Det är en som har gissat rätt och det är RonnyN! Det är en 4wd 02 med turbokonverterad M20B25! J.Dredd: Den saknar mer än huv, skärmar t ex! Men den är trots allt fräck att se på när det körs på isen samt att den går rätt bra... Frågan lyder varför man har såna dubbade däck för när man kör på is för?=) Det känns som att det greppar bättre på isen än på snö med sådana däck! |
|
|
Underbart!! Fråga killen om den är till salu. |
|
|
sluta nu palten du hár ju så många bmw nu dags att börja på allvar snart jg väntar lite konkurans i sommar. Få se om magnus urquattro kommer ut i sommar den lär vi spöa och opeln med soppa för 800hk och 16v ha det som mål. Har du nåt tilfälligt tel nr? Frän 02a vad är det för drivlina 325ix? vart fins bilen? |
|
|
Tjena Sikko.Tillfälligt nr 0736397024 Sant deru säger. Men jag älskar udda 02:or du skulle sett min Rastafari 02cab. Kalle gillade buren du byggt, och det andra med naturligtvis. |
|
|
Förresten Sikko såg att power puff pinglorna var elaka på sitt forum idag igen. Resten tar vi på telefon. |
|
|
Jag tror inte att den är till salu! I alla fall inte förens den är helt i ordning gjord! SIkko: Det är en drivlina från en 325ix, bilen finns i Västra Götaland! Byggd av en kille som även har en annan hårig BMW! |
|
|
Här kommer ett dåligt kort på bilen in action! Länk |
|
|
Ha ha ha....för det första är bilen riktigt ful (vilket iofs inte är något negativt i detta fall). För det andra måste man titta två gånger innan man ser att det är en förare i bilen. Flåklypa |
|
|
Kom just hemfrån krogen å lägger mitt första inlägg! Jag fick mig ett gott skratt! Snacka om skabbräv! Stört skön må jag säga! |
|
| Ursnygg må ja säga! | |
|
Dra den på raggar rundan! Nog många brudar som faller pladast för den är så sööööt! Enligt mig... fulaste jag sett! Men säkert j*vligt skoj! =) Shake That Ass |
|
|
HAHAHAHAHA, kollade på sista bilden "in Action" Notera hur bakluckan används som Vinge! Downforce Baby!! =) Shake That Ass |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.