AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
498

Sportsystem till 530-V8

Visa användare
878
rodge
Bmw 745 e65
Någon som har erfarenhet av detta:
Länk

Har precis beställt ett......

rodge dodge
Länk
Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Hej rodge var det hela systemet efter kat alltså bara rör istället för mellan dämp och sedan slutdämparen? var det rostfritt också, vad blev det TOTALT för kostnad?
"slut med dumma frågor nu!"
Mvh Danne

Endast döda fiskar flyter med strömmen.
Visa användare
878
rodge
Bmw 745 e65
Ja det var komplett efter kat.
Vet ej slutpriset exakt ännu men preliminärt med frakt
6200 :-

rodge dodge
Länk
Korkad kommentar kanske men borde du inte ställt den frågan här innan du beställde? Eller? :-)

"De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon."
Visa användare
878
rodge
Bmw 745 e65
Korkad???, då jag ej fått priset med frakten helt bekräftat så går det ju att boka av eller?. Kommer nog ändå att beställa detta men hade varit kul om någon kanske svarat att han va nöjd.... Tycker väl att ditt inlägg va betydligt mer korkat.

rodge dodge
Länk
Visa användare
878
rodge
Bmw 745 e65
Daniel F: Du kan ju få kika samt lyssna på mitt när det kommit då du bor i sthlm.?

rodge dodge
Länk
Det jag menade var att det var min kommentar som var den korkade. Jag tänkte bara att jag iallafall hade velat ha svar på om det var något att ha innan jag hade beställt ett system. Jag kanske uttryckte mig konstigt, isåfall ber jag om ursäkt.

"De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon."
Visa användare
878
rodge
Bmw 745 e65
Ursäkten är accepterad!

Tycker att priset va så pass bra för ett polerat rostfritt system.

rodge dodge
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.