AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
2.792

Alpina/M5 E34 vilken Framspoiler är snyggast ?

Sida 2 av 2
Visa användare
136
Undie
325i E90 -05
e34ans 540 front e juh den snyggaste utan tvekan
OX
211
OXXY
328IM Cab 96:a
Den är helt OK Har börjat kolla på dom med, Men är inte lika sugen på den !!!!

Länk
OX
211
OXXY
Har mailat Karstorps bildemontering. Ingen som vet andra skrotar som har många BMW som man kan höra med.

Länk
Visa användare
777
Frapp
323ti -98
118d -08
OXXY, man ska inte bara fixa sin bil för att få tillbaks det när man säljer den. Det går ändå aldrig. Så länge du inte planerar att sälja bilen så är det bara att fixa på och se till att du får din brömbil. Blir säker bra vilket du än väljer. Låt tillgången avgöra valet om du är osäker.

Personligen tycker jag att M5 fronten är grymt snygganst! Alpina-fronten är iofs. väldigt unik men måste ändå säga att det andas lite riddarrustning och snöplog. Tror tyvärr att dom flesta oinitierade tycker att den ser ut som en billig stylingpryl. Den känns liksom lite "påbultad"
OX
211
OXXY
Är medveten om att man inte får tillbas pengen....

Kan hålla med dig om snöplog på alpina, Stylar inte bilen för att andra ska tro att styling produkten ska se dyr ut!!!!!

Länk
Måste tilläga att det finns två sort av M5 frontspoiler. Tidiga M5:or 89-90 hade precis i mitten mellan dimljuserna ribbor. Man kunde inte se luftintaget till oljekylare. Senare M5:or hade inte denna ribbor så man kan se luftintaget. Jag tycker att M5 fromtspoiler med ribborna är mycket snyggare.

Alpina frontspoiler är inte snygg tycket jag speciell när man kolla bilen på sidorna. På framsidan helt ok men på sidan uhh. Tycker att du ska skaffa en komplet M5 paket med vinge. snyggare går det inte att hitta till e34:or ....;) Kolla bara en e28 med och utan m- paket och då ska du se vilnken skilnad gör denna på en bmw...

M.V.H

Mauricio
OX
211
OXXY
Tycker att Alpina spoilern är snygg framifrån, Men som du säger "Maurixt" Så blir det fel från sidan.....................
Det blir nog M5-Paket
Ska försöka leta runt på skrotar å se om man kommer över något i rätt prisklass.......

Länk
Personligen hade jag velat se hur det sett ut med 540'n überkaxiga framspoiler, men sido- och bakkjolar från M5an... kan se riktigt snyggt ut :)
J
193
J Power
Väntar på M5 F10!
B10Alpina:
Din bil är en pärla. Skitsnygg! Bättre än så kan inte en E34 se ut... möjligen då med annan färg då Alpinablåmetallic samt Alpinagrönmetallic råkar vara mina favoritfärger på just den modellen. Bortsett från färgen (som ändå bara är en personlig preferens) så är din maskin en sann skönhet. Man blir faktiskt lite avis. :)

///M som i M52TUB25!
zp
82
zputnic
BMW 320ik Sedan -88
BMW 325i Touring -89
Rodge...
Alpina dekor är på gång. håller på att kolla runt lite

Visa användare
878
rodge
Bmw 745 e65
zputnic: kanonbra, maila gärna mig när det finns!

Tycker personligen att B10:ans frontspoiler är snyggast!
Men det verkar jag vara ensam om.......

rodge dodge
Länk
sv
334
svenne540
Bmw 540ia -94
jag tycker helt klart e-34 front är snyggast alltså m5ans!!!!!min det är bara min åsikt det MVH Micke
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.