|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej Har funderat länge på att montera ett komplett M5 paket, men nu har mina tankar börjat luta mot alpina framspoiler+vinge!!!! Vad tycker ni ???? Länk | |
fjamsetramsa |
Alpinan är mkt snygg..men var får man tag i en sådan då?? |
|
Det blir nog inte lätt, Men är rätt trött på org..framspoiler tycker den är fruktansvärt ful!!!!!!! Har funderat på att lacka ner org. spoilern... Men vill ha en snygg front, Så det alt. finns inte längre. Ingen som vet någon annan fronspoiler som är snygg !!???? Länk |
|
|
Denna kille gjuter upp kopier på Alpina frontspoiler. Väldigt god passform. Länk Ser ut som denna spoiler. Fast denna är Alpina original. Här är nr, + länk till Thomas som gjuter upp dem. Länk |
|
|
B10Alpina Är spoilern ihopgjuten med kofongaren?????? Har du köpt av honom???? Länk |
|
|
Tycker att M5 fronten är mycket snyggare. Tycker att Alpina fronten ser för tung ut med den breda kanten på. - H U M A N R A G E - |
|
|
Besluts ångest M5 fronten är klart snygg, Men Alpina fronten är inte lika vanlig !!! Har letat länge efter M5-Paket men ska man ha ett komplett så går det ju på 5-6k + lackering Om jag väljer Alpina så skulle jag nog nöja mig med bara fronten ev... alpina vingen om jag får tag på någon. Om valet blir M5 ska jag ha allt (Fram,sido,bak,lister under dörrar) Blir ju dyrare i inköp+lackering !!!!!!!! :::::::::::::VAd ska jag ha??????????::::::::::::::: Länk |
|
|
Någon på forumet som har köpt Alpina spoiler av han på länkan ovan som B10Alpina skriver om ?? Skulle vilja se bilder Tack på förhand Länk |
|
|
Snyggast av dom fronter som är okej i mitt tycke, med det menar jag förutom BMWs alla olika är det Alpina, Hartge, AC Schnitzer som inte skämmer ut bilen, av dom är original M-Paket allra snyggast, liknar M5 men det finns några skillnader som lägger den snäppet över, något svår att hitta, enklast är att köpa en hel 535iM-90 eller liknande, annars blir det att leta under lång tid. M-Paket; Länk M5; Länk Mvh Stephan |
|
|
Ska själv sätta på Alpinafront samt fälgar på min E34:a. Någon som har ett alpina-dekor set till salu? rodge dodge Länk |
|
|
Har bara en bekant som köpt en spoiler. Skicka privat mail så ska du få adress till honom. Nej ,, den är inte ihop gjuten med stötfångaren.. En lös del som limmas + skruvas på original fronten. Skarven ligger under den svarta stötlisten. |
|
|
Det är ju stor skillnad på M5/M-paket Nä....Det får nog bli Alpina men då skulla man ju vilja ha vingen också ( Ingen som vet /har någon till salu) Annars kan det bli svårt att få tag i. Så här ska det se ut Länk Länk |
|
|
Den finns inte längre. Har utgått ur sortiment. Numera är det luftintag till bromsar på sammtliga spoilers. |
|
|
B10Alpina Japp.... Såg det på bilden du länka Men jag menar så här ska det se ut (Helheten) Tycker det är grymt snyggt Länk |
|
|
B10Alpina Kolla din mail Länk |
|
|
B10Alpina Kolla din mail igen!!!!!!! Tack på förhand Länk |
|
|
Länk Alpina med M-kjolar + Alpinas spoiler fram. |
|
|
Har bestämt mig, Det får bli only en Alpina spoiler till att börja med. Tyckte det var snyggt med så som du hade gjort B10Alpina men M5-bakspoiler och sido!!!!!!!! Det kryllar ju inte av dom så jag får börja med framspoilern och vänta tills det dycker upp en M5-bakspoiler+sido Tack för hjälp/råd alla Mvh// OXXY Länk |
|
Gemini__ |
OXXY: Detta kanske kan vara något för dig? Se länk: Länk Mvh: Thomas |
Gemini__ |
Ok, nu läste jag precis att du har hittat andra M5-paket i denna prisklass. Och att det blir lite väl saftigt. Så jag tillförde inte så mycket här med andra ord =) |
|
Har precis skickat ett mail till han... Men jag vet inte, kommer ju gå på ca 9K med lack får man ju aldrig igen!!!!!! Tack ändå Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.