|
|
|
|---|---|
Njuren |
OMG! Länk BMW - i nöd och lust? |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
kanske en testbil som gått av Ringen? Bilden ser ut att vara tagen på en racerbana. Någon som kan bekräfta att bärgningsbilarna på ringen ser ut så? mvh Johan |
|
Den kan inte ha hunnit med många mil... Sorligt!!! Sjöberg |
|
|
Den bilden är ganska gammal faktiskt. Stämmer att det är vid en bana, men jag har för mig att de var Monza banan Kika här: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Trodde att det skulle dröja ett tag innan man fick se något sånt, men det visade sig vara fel. //Schnitzer |
|
| Olyckor händer, thats it. | |
|
Vem vågar köpa en såda när den är lagad? Det är ju som ett brutet ben den är skadad även som lagad. |
|
| Alltid ett gäng fordon som råkar illa ut under massmedias provkörningar. Så länge det inte är ett ovanligt fordon, så normal löses fordonet av försäkringsbolaget och skrotas. | |
|
Jag skulle kunna köpa en som är seriöst lagad, dock måste det vara ett överkomligt pris. //Schnitzer |
|
| Gamla bilder, men fortfarande lika tråkigt att se.. | |
|
Esteten1: ett brutet ben läcker ju ihop och blir ännu starkare;-) BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
kilroy |
En proffslagad BMW, riktad och åtgärdad på en auktoriserad BMW-verkstad, håller specarna minst lika bra, oftast bättre än en fabriksny.Allt enligt chefen för en av de större BMW-verkstäderna i norra Tyskland. Jag känner honom ganska väl och är övertygad om att han har helt rätt.Sen handlar det mer om den individuella känslan av att köra en f.d. krockskadad bil...inte minst om det förkommit personskador.Mvh kilroy |
|
En sak som jag är skeptisk till om det alltid blir 100% lagat, är rostskyddet! Även om metalldelarna har rätt vinklar och mått efter riktning, skulle jag misstänka att det finns en del galvning och lack som har släppt (eller bara spruckit upp) när metallen har böjts fram och tillbaka... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
kilroy |
Johan B*Du kan säkert ha rätt där...enligt BMW så rostskyddas varje lagad BMW manuellt...men...en viss tveksamhet finns nog...Mvh kilroy |
| Skulle inte tacka nej om jag fick den till skänks....(önskedröm?) | |
|
Stämmer inte riktigt (bilfreak) jag bröt det 2 ggr o det blev svagare......du måste träna det ju...sedan blir det bättre. Skulle du köpa en sämre bil än en ny ...bara undrar |
|
|
För 10 minuter sen ringde mig min kusin som vart på väg till Serbien och berättar till mig att en M5 E60 och en Porshe 911 Turbo har totalkrashat på motorvägen vid Linz, Dem verkade ha tävlat med varandra då M5:an fick panikbromsa då en lastbil trängde sig på vägen, M5:an körde rätt in i lasbilen i ca 170-180km/h och Porshen slog i M5:an. Då min kusin förklarar till mig har båda sportbilarna totaldemolerats, Detta hände för typ 20 min från nu! Imponerande att ambulans/brandmän var på plats på bara några minuter. Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
| Aj, låter illa. Vi får hoppas att alla klarade sig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.