|
|
|
|---|---|
|
Ja halvljuset försvinner ibland. Dimljusen fungerar bra utan problem! Oftast försvinner halvljuset när man ska sätta på helljuset. När man öppnar säkringsboxen och rör på LKM modulen så kommer lyset tillbaka. Kan misstänka mig att felet ligger där i LKM modulen eller vad det nu heter. Hur åtgärdar man ett sådant fel? Köpa beg LKM? Dyrt? Några andra tips?`Det gäller en 525 e34! MvH Bmw 4-ever | |
| så gör min bil med,, vete fan ... inget allvarligt tror jag ..det är nog bara lite glapp LKM modulen .. mvh | |
|
Finns en del skrivet om rep av denna modul här i forumet. Löda om en defekt lödning inuti var det vanligaste felet iaf..Billigt om det är det felet naturligtvis.. Köpa en annan box går naturligtvis, men nypriset på den är som brukligt i dessa "boxsammanhang" relativt dyrt,dvs säkerligen uppåt 3'<<<Gissning. Att "chansa" med en begagnad från skroten är ju också ett alternativ om man inte vill "leka" med lödkolven.. Mvh Janne. |
|
|
LKM: Länk Jag har en fungerande LKM-B liggande om du vill prova, maila privat isåfall. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
erik: du skren LKM-B? vad står B för? eller heter den så? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Förklaring: Länk Jag har nu fått tag i en LKM-L och därför behöver jag inte denna LKM-B. I bilar tillverkade efter 9/90 finns ljusvarningen i instrumenthuset, och då behövs inte LKM-L för att få denna funktion. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
fjamsetramsa |
Jag har boxar över... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.