|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejsan, jag e ute efter 325im e30. Det verkar ju vara omjöligt att hitta dom till salu. Dom e ju inte såå sällsynta. Men hittar inga på autopower och på blocket finns en. Alltså jag menar med stora m-paket. Årsmodell -88 och uppåt. | |
|
du är inte den enda som letar just 325im med nya karossen :) dom brukar vara lite högt satta i priset när dom dyker upp, även om dom är snygga så är dom inte värda dom pengarna anser jag! MVH Johan K |
|
| Köpte en i dagarna jag :) kommer bli till salu till sommarn i rostfritt utförande ;) | |
| Makaveli : Du är nog för kräsen. | |
|
Håller med dig Bmwfreaken. Bmw Berra: Varför är jag kräsen? |
|
| Du har ju letat ett halvår efter en 325i ingen duger. det har varit ute en hel del bilar under den tiden och du letar fortfarande. | |
| Länk | |
| Bilen du länkade till är tyvärr såld...förstår inte varför folk har så svårt att radera sina annonser!!! | |
| Bmw berra: Jag förstår inte om du e blind eller vad. Vem sa att jag har letat i ett halvår? | |
|
Går att hitta bara man vet vart man ska leta! har ju funnits en hel del ute till salu dom senaste 3mån, men man får ju kanske vara beredd på att åka en bit! då finns det att välja på det är min uppfattning! ENDLESS BRAKES KKR |
|
| Rille: Ja det e inte nog problem att åka och hämta den. Bara jag hittar nån. | |
| Makaveli: Du undrar vem som sa att du har letat i ett halvår det var ju jag. undra vem som är blind eller vad. | |
| Bmw Berra: Så synd, jag skrev till dig vem sa att jag har letat i ett halvår. Då fattar du att jag har sett att du skrev det, men va fattar du hur länge jag har letat efter en 325:a. Varför gissar du? | |
| Hur länge har du letat då. | |
| Ca 1 månad. | |
|
Länk Mvh Henke |
|
| Makaveli:då har du väldigt dåligt tidsperspektiv,detta kan vara symtom på en begynnande demens. | |
| Bmw Berra: Japp, jag hade rätt, alltså att du var blind eller trög. För att i den tråden så ville jag veta åsikter om 325im och Jag skrev att jag håller på ATT SPARA för en 325:a. Och jag skrev att min brossa har en 325:a. Snälla läs innan du börjar skriva. Detta kan vara symptom på trötthet eller galenskap. | |
| Makaveli:Titta längre ner på samma sida så värkar du vara intresserad av b3 325 | |
| Makaveli och Berra, tror det är bättre om ni tar det där direkt med varandra istället. | |
|
Berra: Ja det e klart jag e intresserad, jag har varit intressrad länge men inte haft pengar. Jag hade velat köpa "B3:s" 325 men till KAP pris. Jag höll på ju att spara pengar, hade han sålt till kap pris då hade jag ju köpt. Men det säger inte att jag har letat efter en bil i ett halvår. BjörnB: Det e ju d jag vill, därför skirve jag till honom ju. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.