|
|
|
|---|---|
|
vars hittar jag en bra sådan? OBS!!!! Inga MDS saker. OBS!! | |
|
MDS gör väl knappast grejorna själv, tänk om du hittar nåt bra och det visar sig att samma produkt även säljs under namnet "MDS". Hemska tanke eller hur...))) FP |
|
Robsarve |
Vill du ha en färdig bandpasslåda finns det hyfsade såna hos t.ex www.nardik.se. Dessa är dock gjorda för halvkombis och kombis eftersom portarna inte går att dra upp igenom hatthyllan. Är det det man vill göra i sin bmw-sedan så är det bara självbygg som gäller. |
|
vad har du för bas tilllådan??? lättast är om man beställer delar o se bygger själv ja gjorde en för 2 st 12" in min e 34 d låter grymt bra dne kostade mig 325 kr färdig skuren bara lappa ihop gjord av eb profssbyggare i närheen...ge mig måtten på literna så kan ja göra en låda efter dom måttern du vill ha och skicka lådan sedan!! mvh christian |
|
|
jag har två st Sony Xplod 12". har ingen aning om vad det ska vara för låder å liter till dom? nån som vet det? |
|
Robsarve |
Kolla med nån som säljer Sony, de borde ju ha lådförslag. Om du kan hitta värden på dem så kan jag räkna en låda till dig. |
| det enda jag kan hitta är att dom ska ha små sluta lr basreflex lådor.. står inge annat..? | |
Robsarve |
Är de gjorda för små slutna lådor så brukar det gå att göra bandpass med dem - jag hade ringt Sony och frågat efter en lådritning, det bör alla vettiga leverantörer av basar kunna bistå med! tycker Erik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.