|
|
|
|---|---|
|
Passar alla dragkrokar till en e36 touring eller är det bara touring dragkrok som passar? Hur svårt är det att eftermontera? PÅ 5-serie E34 så var det bara av stöttfångaren och på med dragkroken och skruva fast den! men hur är det på e36? Problem? Hur många har gjort det? var det lätt? Om man har PDC så kan den störas av en fast dragkrok? MvH Bmw 4-ever | |
| har monterat drag krok på min e36...328 sedan inga problem förrutom att man va tvungen att borra några enstaka hål.. men dom e utmärkta,,, så bara av me stötfångaren och töm bagage uttrymmet på matta m.m..... köpte en färdig kabelsats till bilen oxå och har inga problem med checken eller nått | |
|
nä jag vet jag hade inga heller några problem när jag kopplade kontakten till ord. lyset! Det komma aldrig några felmeddelande på Cc. Hade säkrat ifall om det nu skulle hjälpa. 2 hål fick jag borra, men det var allt. Så jag hoppas på att det är lika smidigt på e36. Men passsar alla dragkrok till vilken som helst e36? Eller det är speciellt sats till touring? MvH Bmw 4-ever |
|
| Enligt mekonomen så ska det vara samma till touring och sedan... men man vet ju aldrig...... så det borde inte vara nån skillnad | |
|
Har ju M3 paket och då är bakrestötfångare lite anorlunda, blir det några problem? MvH Bmw 4-ever |
|
|
ingen som vet hur det fungerar om man har m3 kjolpaket och dragkrok? MvH Bmw 4-ever |
|
|
vet någon om cupe dragkrok passar touring? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Samma på E36 Sedan, Touring, Coupe och Touring: Länk Monteringsanvisningar: Fast: Länk Avtagbar: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack Erik! Vet någon om det blir problem om man har en m-stötfångaren? En sådan som jag länkar till: Länk MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.