|
|
|
|---|---|
|
Efter att, under några veckors tid, ha sökt och läst i detta utmärkta forum, framstår signaturen "dieselmeken" alltmer som en auktoritet på tds/td-området (vilket jag personligen berörs av). "Dieselmeken" mekar och lagar t.ex. vårt klassiska dieselpumpsproblem, men dessvärre verkar han inte ha lagat www.dieselmeken.se. :( Jag är mycket nyfiken på att få ta del av www.dieselmeken.se och kanske få ställa några frågor till honom personligen. Måhända kan han även tänka sig att ta min 525 tds i sin vård? :) // Lars Olofsson " Framdrivning och styrning kan inte åläggas samma hjulpar" | |
|
maila honom vettja!! :) Han håller till i Jönköping tror jag! dieselmeken@comhem.se // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
www.branzells.se Kontaktperson. Göran Lindgren Tel. 036 - 30 59 00 Fax. 036 - 71 08 93 E-mail. info@elodisel.com |
|
|
Hej den ligger nere just nu, har du tips på ett webhotel som inte kostar skjortan så hör av dig. Jag kan nog ta mig an din tds, vad är problemet? MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
Jag saknar oxå dieselmekens sida... Ett bra webbhotell är: www.surftown.se kostar 12:- i månaden + 119:- i uppläggningsavgift när man registrerar sig. /Fredrik |
|
|
dieselmeken www.gate9.se här rätt bra priser och stöd för det mesta. |
|
| web10 kostar 9kr i månaden och funkar kanonbra | |
|
Dieselmeken! Vad gäller ISP:er och hotell så har jag inga "extrem-låg-budget" att rekommendera, däremot är t.ex. www.artech.se en väldigt bra ISP om du behöver hög säkerhet, tillgänglighet och "proffs-backbone", såsom applikations- och transaktionsserver m.m. Vad du skulle kunna hjälpa mig med är att byta huvudpumpen och trimma in bränslesystemet på nytt, men jag upplever inte några problem f.n., annat än att jag tycker att bilen är lite "slö" och törstig. Frågan jag ställer mig själv, efter att ha studerat tds-diskussioner här på forumet, är om jag skall låta renovera pumpsystemet i "förebyggande" syfte, innan det blir problem och/eller ras. Som sagt, jag upplever inga problem f.n., men jag tycker om att förekomma hellre än att låta mig förekommas. Förvisso är det ingen idé att reparera något som inte behöver repareras, och jag misstänker att du har arbete upp över öronen ändå. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.