|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
ska testa imorgon. stort tack ska du ha mugge =) mvh "I´ll make him an offer he cant refuse" |
|
|
ursäkta om det är ngt otydligt förklarat! här är lite bilder (tagna med webbcam) på en dörrnäsa jag tvingades byta på min 530. Länk Länk Länk V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
nu kommer de bli ännu lättare o känna igen den...de ser ju iförsig ut som en näsa. Killen på verkstaden sa att nåt kan ha hoppat lite fel så han slipper byta delar o.s.v, att han bara skulle justera. men jag får hoppas på att jag fixar de själv nu...annars får jag öppna dörren inifrån från baksätet ända till fredag...jävla pina =) "I´ll make him an offer he cant refuse" |
|
| Den mest pedante ställer av bilen för att stilla sina sinnen. Skulle aldrig kunna köra en finare bmw på vintern. | |
|
man kan köra en fin BMW på vintern... men just nu kostar mina biltvättar mer än bensinen... :-/ (nästan) V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
jävlit jobbigt o köra under vintern när man e som man e...tvättar den minst 2 ggr i veckan "I´ll make him an offer he cant refuse" |
|
|
Hmm, skulle jag köra Z3:an vintertid så skulle jag vara tvungen att tvätta den en gång i timmen, inkl. underredesspolning i GDS-hall... /Masten Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Har alltid fått höra vilken putsnörd man är, kul att få bekräftat att man inte är ensam om att tvätta och vaxa ett par ggr per vecka, minnst. Pga den milda vintern (Östergötland ) har M3;an kommit ut några vändor, Sprutade vax på alla utsatta delar, underrede, länkarmar od. när jag köpte bilen. Kan varmt rekommenderas för pedanten, samt att applicera en lackskyddsfolie på utsatta ställen på karossen för att slippa grussprut. //Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.