|
|
|
|---|---|
|
hej jag funderade på att byta till sommar däck snart...vädert ser bra ut och jag tror inte att det ska bli halt vad säger ni? har ni funderat på? när ungefär byter ni till sommar däck.... förr brukade jag byta redan början av mars...och självklart vädert säger en hel del...men vad tycker ni? | |
|
April är en lömsk månad! Jag har både kört fast i snö & tagit årets första bad i havet under April. Själv brukar jag köra nästan April ut. |
|
|
1 april åker dom på. Om det inte är en halvmeter snö och jättehalt eller så... Länk |
|
|
håller med föregående talare, slutet på bars början av april kommer troligtvis hänga på dom till elmia (påsk helgen) men har varit JÄVLIGT sugen ett tag nu =) mvh Erik JAkobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det är - minusgrader och frostvarning som gäller som gräns. Det gick inte så bra för en del sydlänningar igår, var viist halkigt i Mickeland. Det är bra med dubb. :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Kan intyga att dte var halkigt värre i Mickeland... var ute och gick för omväxling igår, och man kände sig som bambi ungefär... Men i mars åker sommarhjulen på... Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Byter bil istället för däck ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
De var lika halkigt i skåneland. Jag åkte iskana på väg ut från Nova igårkväll då hela och jag menar precis hela novas parkering var snorhal. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.