|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
starre: jag kan inte se en kortläsare på de bilder jag sett av modulen så det har du rätt i, endast de okodade kanalerna bör gå att se. Som jag förstår det är det en tillsats till den befintliga modulen eller en ersättare? Dåligt med information faktiskt... /Hammar |
|
|
Egentligen är det ju lite sjukt... från TV-spelet ut till tv/dvd/tv-spel i bilen till skolan. Från skolan till kompisen och lira tv-spel, åka hem för att lira tv-spel och titta på tv för att sen börja om från början dagen efter igen.... hur klarade vi oss egentligen??!?! Fast visst blir det boxer i bilen när marknätet släcks- tv är asbra när gumman är inne o handlar nåt =) =) =) |
|
|
Men för dom som inte uppgraderar sina bilar till DVB så blir det ju en liten knäck när bilen ska säljas, och analoga sändningarna har upphört. En kul funktion som inte längre fungerar.... /Johan |
|
|
Hammar, Alla nya BMW från och med 2005 årsmodell har ju en kombinerad analog och digital mottagare så det borde ju räcka med att byta ut TV och video modulen istället för att köpa det dyra retrofit kitet. /RS2 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.