|
|
|
|---|---|
|
Hej! Funderar på att köpa en BMW 325 Turbo och såg då denna på blocket. Jag undrar ifall nån vet något om den? Hur den går osv? Länk Tack på förhand! | |
| tror det är den där som har brunnit, samt att den köptes för bra mkt billigare peng än det där, vet även om flera stycken som har dåliga erfarenheter med att göra affärer med honom. | |
|
O.K! tack! Jag har fått ner den till 18.000:- |
|
| pruta mer, men passa dig från att bli lurad, vet om 2st personligen, säkert fler som inte jag känner också. | |
|
jimbooo ;);););););););););););););) |
|
|
Ville inte prata skit eller så...men då jag ägde den så hade den gått 32tusen mil |
|
|
o.k. låter ju mindre bra! chObbe: Vet du ifall det är svarvade kolvar på den? Eller ifall den är kompsänkt på annat sätt? mvh |
|
|
Chobbe: när vi bytte så sa du att bilen gått 17700mil soim det står på mätaren.. Så bra att du sa hur långt den egentligen gått när du visste!! Jimbooo: jag har inte lurat någon, det tog lite längre tid än väntat bara.. saker som hänt som ingen behöver veta!!!! |
|
| Så det e chobbe som visste att den gick 32 tusen och det stog 17 när du sålde den. | |
|
Men linus då :) du fick ju med besiktningspappret där det står 32000,(eller vad det nu var) Jag tror jag har annonsmailet kvar från blocket så kan du få se vad som stog i anonsen om du inte kommer ihåg det :) |
|
| Hur pass seriöst är motorn byggd? | |
|
nyström L: samma sak som du gjorde när du sålde den svarta gjorde du mot chobbe här uppe också, sammanträffande? sen att du hade ställt bilen på det sättet du gjorde för att dölja bucklan framför bakhjulet var också fult och oärligt av dig eller hur? visst det var klantigt av oss att missa det med det ÖSregnande och bilen såg fin ut i övrigt, sen hade ni två bestämt att inte köpa 17" heller därför hade vi me oss egna vinterdäck, sen när vi är nere efter 50mils resa har du inte kunnat leta upp hjulbultarna och vi får pröjsa fullt pris utan att du ens kan sänka en krona pga ditt misstag är dåligt, du visste om bucklan och ändå frågade du varför vi ville pruta. synd att vi såg d först när vi var hemma |
|
| Kim behövde inte betala för 17" fälgarna.. Eftersom han inte hade med sig mer pengar, visst var det klantigt av mig! Därför fick han den för samma pris.. (har jag för mig, rätta mig om jag har fel) Bucklan visste jag inte ens om! (dagens sanning)!! | |
|
Sen appropå ärlighet osv,visserligen så får jag skylla mig själv på den biten att jag var dum nog att inte kolla upp det,men bilen jag bytta åt mig av dig,den som det "bara" var att spänna fast bromsrören + byta vgassystem på var det mkt mer saker att ornda på inför besiktning,saker som dem med andra ord hade anmärkt på,tec att inte absen funka,handbromsen sen vare nå mer oxå men kommer inte ihåg vad,sen så hade du nog glömt att berätta att bagageluckan var i en annan kulör,att det var rost raktigenom bak i skuffen.Men Men,detta är för mig ett gånget kapitel. Ha det bra allihopa ;-) |
|
|
Nyström L: Måste jag också påminna dig om att du är otroligt oseriös! Jag väntar fortfarande på mina prylar som jag betalade vid jul! Det är knappt så att du svarar längre när man ringer, och när man väl får tag på dig så är det olika bud varje gång. Så snälla bestäm vilken dag förra veckan som du skickade försändelsen och ge mig kollinummret det är pinsamt när du inte ens kan ljuga... Du ska inte tro att jag tänker släppa det här! Jag har låtit en god vän till mig titta på det här som är jurist, om det blir nödvändigt så tänker jag inte dra mig för att ta upp det till ett s.k förenklat tvistemål (enligt reglerna i småmålslagen). Du verkar tydligen vara en skum person helt klart enligt de sporadiska eftersökningar som jag har gjort. Bollen ligger hos dig. hör jag inte något i slutet av veckan så kan du förvänta dig ett brev innehållandes en stämningsansökan med de bevis som styrker att jag har beställt produkterna samt min överförning till ditt kontonummer och så syns vi i sommar nere på kalmars tingsrätt. Och har vi kommit så långt så pratar vi inte några 3.700 sek utan nästan det dubbla ansökningsavgift, reseersättning, löneersättning. mm. Det är en väldigt jobbig väg att gå och helst så skulle jag vilja slippa det helt så ta och skicka grejera eller för över mina pengar. Med vänlig hälsning Karl-Henrik Söderqvist |
|
|
WORD! |
|
|
kan bara hålla med. o rawsezx hoppas att det löser sej på bästa sätt mvh Erik JAkobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
ok ytterligare en som blivit lurad, det här är knappast en slump, allmän varning borde spridas bland alla turboåkare, tyvärr |
|
|
ja det tycker jag verkligen,var värre än vad jag trodde då....men som vanligt så e man ju inte ensam =( hoppas det går bra för dig rawsezx |
|
|
Vad är det för glidare igentligen? Jag vart blåst på 2000 för några månader sedan, fast av en annan kille dock. Man blir riktigt förbannad! Åka och knacka på annars kanske? :) Mvh Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.