AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.486

rätt ballt körkort

Sida 1 av 2
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Länk
/A
Visa användare
198
manowar
523i -97
Hahaha.........de där var bra!!

#Man and machine the evil of a dream#
Haha! ;)
Super!

Kanon bra tack och godnatt för mig:)))
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Coolt! (.)(.) ett par såna på nästa körkort kanske vore något :D
har sett en kille med sitt namn och sen en döskalle efter namnet.
HAHAHAHAHAHA Sååååå bra :D
Grym!
Så bisarrt... helt perfekt :D

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
Kör nog BMW med den stilen han kör...
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
kovo: Varför tror du det?

/Masten

Z-träff 1 maj Länk
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Visserligen har de funnits någon typ av artikel i nån/några tidningar där dom skiver vilka personligheter folk har pga av vilken bil man kör,hur man nu kan få ihop de..?

Men varför de är typiskt Bmw ägare att göra såhär vet ja inte riktigt vad du grundar på??

Va klockren grej iaf!! :)

Reven
Nu vill jag skriva om min namnteckning =)
Går det? hehe...

___
Min röda pärla:
Länk
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Reven,

Förlustanmäl och beställ ett nytt körkort så får du även göra en ny namnteckning.
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Jag vill också byta namnteckning. Min namnteckning har ändrat sig genom åren. Ibland ser den bra ut, ibland inte. Har inte brytt mig så mkt om det egentligen. Men i samband med att jag köpte X3:an och då blev tvungen att överföra en viss summa pengar mellan 2 olika konton, så skulle jag skriva under en del papper på banken. Fick dit en halvdan namntecking (blir alltid så nervös vid speciella tillfällen). Vad tror ni händer ? Jo! Kassörn (eller hur han tituleras) påpekade att namnteckningen inte var lik den på körkortet, (har aldrig varit med om detta förut) och bad mig skriva om den, jag blev då ännu mer nervös och fick dit en riktigt oläslig variant.Han nöjde sig dock med denna, och transaktionen kunde genomföras, tack och lov!
/A
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Haha....
Konstigt det där. Det finns regler kring hur en namnsignatur skall se ut. Måste vara ett gränsfall.
J
193
J Power
Väntar på M5 F10!
Hur roande en sådan signatur än må vara är det högst olämpligt och oseriöst. Jag tycker att det skulle vara krav på att signaturen skall föreställa fullständigt namn. Först och främst för att en signatur skall vara seriös och visa på att den som skrivit under förbinder sig att göra något. Tex att fullfölja en betalningsplan etc. Signaturen skall faktiskt styrka att personen som skrivit under gått med på något.

Dessutom skall signaturen i samband med legitimation styrka att jag är jag. En smiley är högst oseriös och fan så mycket lättare att förfalska än ett namn skrivet med skrivstil. Av säkerhetsskäl finns det alltså också anledning att neka clowner som denna att ha något annat än sitt namn som signatur. Framförallt på en så pass officiell handling som körkortet som dessutom fungerar som ID-handling.

Vi lever inte i en serietidningsvärld för Guds skull. Vad kommer härnäst? Ett X som bomärke?

///M som i M52TUB25!
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
J Power: Håller förvisso med Dig, men X som bomärke är väl lika gammalt som företeelsen kontrakt??

/Caspar

Z-träff 1 maj Länk
Det finns väll regler hur namnteckningen får se ut. Kompisen skrev lite "fel" på sitt förnamn. Det slutade med att han fick skriva om sin signaturen efter någon månade ungefär.

Mvh
Henke
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.