|
|
|
|---|---|
|
tänkte plolera trä panelerna så dom blir ännu blankare, men vad är bäst att använda på dom? //Danne Länk Länk | |
|
har skaffat mp 52 som ajg ska testa med i morgon nu:) //Danne Länk Länk |
|
| Hur sjukt det än låter å funkar Ajax blå fönsterputs fantastikt bra. Kan funka med annan fönsterputs också men det har jag inte testat :) | |
bustorp |
Mr328: Ett litet tips bara: Använd det inte för ofta bara, fönsterputs rengör bara och innehåller lösningsmedel som med tiden mattar den blanka ytan. Sen är det svårt att få den blank igen. Jag tror mer på ett fint vax.... Ödmjukhet inför kunskapen. |
|
ok, alla tips mottages gärna:) allt för att hålla bilen fin och blank;) //Danne Länk Länk |
|
| En microfiberduk. | |
| Testa med en bra polish (fin) och en microfiberduk! | |
|
I min bil har jag blanksvarta paneler och jag polerar med Sonax flytande hårdvax på en microfiberduk, funkar fintfint och panelerna blir blanka som bara den...testa gärna Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
|
Jag har klarlackat alla mina, blev hur fina som helst, som nya o´ch jag menar verkligen nya! "Det Är Inte Farten Som Dödar, Utan Sättet Man Stannar På" |
|
|
Tog loss mina och körde dom med polermaskin och mirrorimage. Blev kanonbra. |
|
| Är det bästa att klarlacka eller går det att bara pensla fint ett par varv med ädelträolje eller liknande? Någon som vill berätta om sina erfarenheter? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.