|
|
|
|---|---|
|
Har en 320 -88 som en av topplocksbultarna gick av på så jag har fått byta topp, ska nu montera den och undrar om någon har inställningarna hur vev och kamaxeln ska stå, hade märkt upp den gamla men den nya är ju inte märkt så om någon kan vara så snäll att skicka bilder/inställningarna på hur den ska vara intsälld vore jag tacksam, ska sälja bilen efter att den "nya" toppen har monterats så jag tycker inte det är någon mening att köpa en rephandbok. Tacksam för svar | |
svintoleffe |
Sök så får du svaret. Länk Min Bmw MVH Leffe |
|
Kan inte hitta några uppgifter antingen ser jag dåligt eller så är det bara massa onödig tid på en hem sida med filmer på gammalt _ _ _ _ som jag har lagt tid på . MVH Håkan |
|
svintoleffe |
Du stoppar i kammen, i bilen ställer in ventilerna, samt säter ditt kamdrevet, det finns ett märkte typ klockan ett, elelr klockan då, ett sträck, där ska kammen stå. Jag brukar när jatg sak nolla min motor, då brukar jag skruva loss, tändstiftet o föra ner en skruv mejsel, då känner du om ettan kolv är i topp, är dte inte det, då är inte motorn nollad. Det finns något märkte nere vid vev ochså, men det ser du då, du har nollat den med hjälp av skruvmejseln, men tappa inte den. Länk Min Bmw MVH Leffe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.