|
|
|
|---|---|
| Inlägget raderades..??? suck. | |
| ?? | |
|
Luften strömmar in under fronten och UT genom framfälgarna, Sedan strömmar luften IN genom bakfälgarna pga av suget bakom bilen. om du är ute efter minsta luftmotstånd och bästa kyla så moterar du dem alltså åt olika håll fram och bak. Sen låter ju 99% utseende gå före preststanda vid styling.... |
|
| Om vi nu inte pratar kurvtaging, Då ska alla fälgar sättas så de suger ut luften under bilen så den suger fast bättre.... | |
|
Ja, ibland undrar man vad moderatorerna sysslar med, den tråden var det inget fel på vad jag kunde se. Fick du inte ett mail som talade om varför den togs bort? Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Nej, inte än ialla fall. Men sök inlägg: info M5 fälgar. Där finns ett inlägg från Birger som jag tolkar på ett vis, synd att de inte har en bild som visar vad som är rätt. | |
| Har tittat runt lite på www.bmwe34m5.com och sett hur det ska va. Då vet jag, men det är lustigt att ca hälften har fälgarna monterade åt fel håll. Eller är det en smaksak? | |
| M System-II-fälgarna ska sitta så här: Länk och inte på något annat sätt. :) Och så givetvis tvärtom på andra sidan, då. | |
| Hur ser det ut? Har man 2 vänstergängade fälgar och två högergängade alltså? . | |
| Själva fälgarna är likadana på båda sidor, det är skovlarna (ekrarna) som skiljer från sida till sida. | |
| liste: Bilden på bilen är vad jag luskat ut att det ska vara. Men det är många som har tvärtom. (jag). Men jag ska ändra på dem innan de åker på i vår.(om ingen köper dem). | |
|
liste: Exat det jag sa i tråden som togs bort. Denna Länk har rätt fram men fel bak! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.