|
|
|
|---|---|
Niclas.S |
Har kollat runt lite men ingen tråd om just 323ans avgas, iaf inte vad jag kunde hitta. Hur som haver så hittade jag ett avgassystem, ett komplett, för ca. 4200 kr. Är aluminiserat och kommer från tillverkaren RAY. Är det prisvärt? Eller ska jag sätta dit orginal-system men bara byta sista burken? Finns det några "billiga" sportsystem?, förutom Simons som jag hört inte är så bra kvalite på. OO=00=OO |
|
Ray = Simons Länk |
|
Niclas.S |
Nja, inte riktigt exakt. RAY tillverkar Simons. Men de tillverkar även andra system. OO=00=OO |
| Eisenmann kanske ? | |
| original! låter och funkar bäst. om man inte fixar ett riktigt proffsigt grenrör (modell hartge eller alpina eller något) och dyyyyyrt avgassystem. | |
|
Finns det system med bättre kvalitet än Simons hos RAY? Behöver nytt system till iS'en och vill inte köpa ett Simons, hade ett sådant på en Honda Civic för några år sedan, sämre skräp får man leta efter. Höll ingeting, efter det blev det ett rosfritt Ferrita, hade tänkt köpa ett sådant till iS'en oxå, men då Ferrita slutat tillverka E30 system räknas det som ett specialbygge och summan blir 6000 kr, det vill inte jag ge. Fredrik M |
|
| gött | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.