|
|
|
|---|---|
fjamsetramsa |
Länk Ngn som kollat denna?? |
|
Ja jag har kollat på den väldigt noga, den är nämligen min! Är det något speciellt du undrar över? BMW CS #5139 |
|
fjamsetramsa |
Funderar på sån bil men det verkar inte som om frun tycker likadant... |
|
En bil jag inte skulle säga nej till =) ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
| Vitt läder är ack så vackert när det är nytt, men tyvärr i princip omöjligt att hålla fint. :( Utan att känna till objektet ifråga något närmare så kan jag ändå säga att det är otroligt mycket bil för pengarna att köpa E32 idag. | |
|
Jag håller med liste, vitt skinn är hopplöst! Men väldigt snyggt när det är välskött, men det behöver en grundlig rengöring i min bil, men sedan blir det fint. BMW CS #5139 |
|
|
vad väger en 750? Mer än en e30 gissar jag :P |
|
|
Ja lite mer än en E30 är det allt! Jag tror det står 1980 kg i tjänstevikt i papprerna. BMW CS #5139 |
|
|
Så svårt att hålla efter ljust silvergrått läder "BMWs namn på färgen" är det inte och jag borde veta eftersom jag har den färgen i min 540 och ägt bilen i nästan 3år och knappt 4000mil, det är bara på förarplatsen det behövs någon rengörning överhuvudtaget resten av bilen är extremt fin, jag kommer anlita Mr Cap i år efter ett mindre bra försök från Ditec:s sida att få till stolen, även omfärgning står på programmet, på grund av slitage på insteget av sportstolens ryggstöd, det är ett problem med sportstolarna på den punkten, min andra 540 som inte har sportstolar har inget slitage på den punkten. Tror att utan att sett denna 750:i att den är värd att åka och kika på, det skulle jag göra om jag var ute efter en 750 åtminstone. Mvh Stephan |
|
|
J.L: Bilen ser riktigt fin ut. Jag funderar lite på E32 och då även 750 men som sthlmsbo så känns soppaförb. ganska avskräckande. (Uteslutande statstrafik för min del) Du ser ut att putsa mer på 750in än på Fabian din:=) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Kör man bara i stan så är väl 750:n inte så rätt. Inte för att 750:n är så välputsad på bilden, men jämfört med min stackars RS så ser den ut som ny :) BMW CS #5139 |
|
|
Nä precis, Känns inte helt ekonomiskt försvarbart att flänga runt i sthlm med 12 Cylindrar under locket.=( /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Såld BMW CS #5139 |
|
|
När vi ändå är inne på ämnet vad tror ni om denna bilen?? Länk ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
|
J.L; Till någon på forumet? Letar du efter någon annan BMW nu? Mvh Stephan |
|
|
Hej Stephan Nej köparen skriver nog inte på på forumet, han bara läser tror jag. Jag letar för fullt, skall det bli M5 E34, eller E38 eller kanske en E32 som vanligt? BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.