|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
HAHAHAHA, du är helt otrolig "Philly"... Säkert att du inte är lite sugen på en 316 igen? :DD /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
Philly |
olof: eeehhhh ok.. BMW |
|
Inget illa menat, men om du inte förstår ironin så läs citaten som redan nämnts och fundera lite: "Men jag bor i ett litet samhälle, och jag har inte behov av HK, jag tycker heller inte att den alls är slö som alla säger." "Varför är alla så J*vla kåta på Hästkrafter för! man SKA ju ändå inte köra snabbare än vad man får!" "Snart kommer våren och en ny bil ska inhandlas. Högst upp på önskelistan står ju en självklart en M3 E36." /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Eller varför inte en kalasfin 323 T fullt M utrustad...vet en till salu.. ;) | |
Philly |
mosse: nej tack, 20 år, har inga barn :) BMW |
| Eller gör som många andra i din situation. Köp en M3 för runt 80.000. Kör tills det rasar, sälj sedan till någon annan ovetande person i som är i samma situation som du. På det viset kan du faktiskt äga en M3 utan att det behöver kosta mer än en 328. | |
|
acey: Kanske är lite dumt att skriva det på denna site:))) Men visst den sista idioten är inte född heter det ju |
|
| Acey..det är trist, men det existerar tyvärr ett flertal sånna vrak i landet....usch... | |
|
Och Philly... Jag har inga barn...3 serie touringen är faktiskt inte så stor, men snygg! :) |
|
Philly |
jo, snygg är den helt klart, men va fan, en kombi ;) nej tack! :D inget illa menat! BMW |
| starre: jag gör snarare folk en tjänst, de fleta bilar i den prisklassen är nämnligen sådana exemplar. Det är väl bäst om de får ha samma typ av ägare tills det är dags för skrot. Sanningen är att en stor del av M3orna får leva ett sådant liv. Tragiskt, men sant. | |
Philly |
det är faktist sant! BMW |
|
Jag måste vara ett undantag. 20 år, E36 325i. Inhandlad september -04. 10kkr i service, mycket i förebyggande syfte, inte en spänn på styling/modifiering. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Olof, du är HELT unik! ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.