|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar om det finns ett interface som gör att man kan koppla CD Växlaren direkt till bilens stereo. Altså jag vill koppla bara ljudet till stereon. När det gäller styrningen så går det bra att sköta det via växlarens display. I dagsläge använder jag FM-modulator och ljudet är kasst. Tack | |
|
Med en sån här: Länk funkar det som en orginal växlare, finns för såväl Sony som Kenwood (Obs kolla så det blir rätt växlare, dom passar inte alla Sony/Kenwood...) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Tack för tipset. Jag beställde en adapter idag, efter att ha skackat med killen från Dension. Hoppas att ljudet blir bättre. | |
|
Nu har jag fått en connect2 adapter och den kom utan några kablar. Eftersom jag har bytt stereo i bilen (från reverse till business) vet jag att det inte fanns några fördragna sladdar till cd-växlare. Är det någon som vet vilka kablar jag behöver mellan connect2 enheten och business enheten (den har cd växlaringång). Tack på förhand. |
|
|
Hej, såg länken til Gasar-magnus ! Jag har själv köpt en Connects 2 CE adapter, men ärligt talat så fattar jag inte et dyft hur man skal koppla in sakerna, efter mycket forskning ( Hjälp av BMW) så har jag fattat att den en av de två "inngångarna" till connect adaptern är till för kopplingen mellan steroen ( business RDS) och adaptern. MEN, det är ett pyttelitet inntag til på adaptern, och det följde inte med något till den kopplingen när jag köpte connect adaptern ( förutom en kabelhärva mycket likt det som sitter i bilen redan ) är det "mindre" hålet till för strömmen ? , och hur får man tag på den lilla dingsen ? Mycket tacksam om någon som har Connects 2 adapter har lust att svara. |
|
|
Jag fick inte ihop min Connect så jag lämnade tillbaks den och köpte en business cd/radio istället. lycka till |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.