|
|
|
|---|---|
|
När jag fyllde år i Januari fick jag en almanacka av min föräldrar. The Art of Engineering BMW 2005 heter den. Det är en stor trycksak med mycket läckra bilder på diverse aktuella vagnar ur BMW modellprogram som står för innehållet. Själv kalenderdelen är starkt begränsad till ena hörnet av varje sida. Är det någn som har en likadan? Vet någon något om tillgänligheten av denna almanacka? Jag kanske har något starkt limiterat? Bilder på det hela finns här Länk Berätta gärna om ni har sett eller har en egen almanacka av denna sort, aktuell eller tidigare utgåva. /Anton | |
|
Den var riktigt snygg, till skillnad från all skit man hittar i bokhandeln osv. när man är ute efter en schysst almanacka med bilmotiv. Du har ingen aning om var dina föräldrar fick tag på den? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Min mor tjatade länge och väl med en säljare på M-bilar i Västerås.. Det var tur att jag inte var närvarande för då hadej ag aldrig kunnat visamig där igen.. ;-) Kalendern fick tydligen inte lämnas ut hur som helst. Efter mycket om och men och ett samtal med chefen fick hon en kalender av killen, om än motvilligt. Kostade gratis som jag förstod det. Dock så köptes en del andra grejer samtidigt, bland annat en BMW-Williams tröja. /Anton |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jag gav bort en 2003 förra veckan, för att använda bilderna till en kundmottagning, tycket det var för mycket MB planscher på väggarna där :) ///MVH Hasso Länk |
|
:-) Har du, hasso, en 2005 års utgåva i din ägo? /Anton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.