|
|
|
|---|---|
| Vår 523 Touring-98 har ett underligt fel, vid start fungerar inte bakrutetorkare och radio/navigator ibland. Om man återstartar bilen om ett tag brukar allt komma igång igen och fungera normalt. Någon som har ett bra tips? | |
|
Hej och välkommen till forumet. Nu svarar jag på något som jag inte kan ett dyft om men: Jag har haft liknande symtom som du har dvs min Boardmonitor med radio,tv samt navigator har varit död vid start,enligt DIS så är det för låg strömtillförsel.Jag har bytt batteri,släpringen i ratten kollat upp generatorn väntar på att byta tändningslåset då ett felaktigt sådant tydligen kan ge upphov till flera konstiga problem. Det finns oerhört kunnigt folk på detta forum som jag hoppas kan ge dig lite mer exakt hjälp i ditt problem det gäller bara att dom lyckas snappa upp din tråd. |
|
| Jag har inget svar men ett liknande fel på vår 520 Touring-99. Radion är död när bilen startar men efter några minuters körning kommer radion igång. Det går snabbare om man nyss kört. Batteriet byttes för några veckor sen så det borde ju funka. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.