|
|
|
|---|---|
|
katalysator är lite sönder så jag undrar om man kan lagga den. Dem vill 12.000kr för att byta ut den Vet någon något billigare alternativ eller vet ni där jag kan hitta en bra begagnat mycket tacksam Det gäller en 523i 98 | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Har återförsäljande avgaskrökare lite här och var. Har universalkattar till din 523a för en 3 del av kostnaden, det finns ännu billigare alternativ, men där enbart bilverkstäder får handla. ///MVH Hasso Länk |
|
I hassos länk finns en länk till Alt-a.avgassystem, som ligger granne med rakarör, dom bytte min katalysator mot en icke original, det kostade 2400:- inkl. montering. Och har fungerat hur bra som helst. BMW CS #5206 |
|
|
Samma här, nästan. Köpte kattar privat och lät a-alt avgassystem byta dem för 1100.- (båda kattarna). Riktigt billigt enligt mig! MVH /Jonas BMW CS #5871 |
|
|
Råkade ut för samma sak i somras, löste det hos "Avgassystemet" här i Bromma... Blev halva priset emot original.. monterat och klart med ffrämre röret. Ring dem, så kanske det kan hjälpa dig hitta ett lokalt alternativt skicka det till dig. Pratar ny kat förstås.. T |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.