|
|
|
|---|---|
|
Hej! jo nu e d så att "jag" har fått min första p-bot....men d roliga är att lapplisan skrivit i fel reg nr...och nu undrar jag ifall d finns någon möjlighet till att dom kan tvinga mig till att betala? Annons i tidning i Kairo: "Hem önskas för vänlig Labarador. Äter allt. Älskar barn" | |
|
Släng den och köp dig nåt roligt för dom 200 istället. Aldrig att du måste betala den. Fick en förra veckan där hon hade fyllt i fel tid så den var bara kasta. Fel regnummr anser jag som mkt värre än tidsfel. Min kärra Länk |
|
|
Hehehehehe..boten var förövrigt på 700kr...handikapp...definitionsfråga om jag e d eller inte...går lite knasigt, kallas nageltrång ;) Tycker lite synd om killen som får boten...hehehehe Kastade du bara din?....va du inte tvungen o överklaga eller nått? Annons i tidning i Kairo: "Hem önskas för vänlig Labarador. Äter allt. Älskar barn" |
|
|
Med fel registreringsnummer på boten blir det svårt för dem att skicka räkningen rätt. Jag råkade ut för samma sak för några månader sen, reg-numret tillhörde en släpkärra årsmodell 74 :) ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
| Vad du än gör betala INTE. Problemet ligger hos dem. | |
-BeeMWe- |
Haha en släpkärra :) |
|
Om du kontaktar dom vet dom ju vem du är. Så vad du än gör kontakta dom inte!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.