AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
962

Är detta bra pris? Z4 2003

Länk
Ser ok ut :)
Jag tycker den är nästan 100k "för billig"! Undrar vad som är haken? Tryckfels-Nisse kanske...?

MVH.
Står samma pris på Bytbil, så det stämmer säkerligen. 6500 mil är ju en bit mer än vad alla andra Z4or som är till salu har gått.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Z4orna har faktiskt rasat en hel del i pris. Inte speciellt välutrsutad heller samt milen gör att priset ligger där det ligger. 100k för billigt är nog att ta i. För det bör man få en -04 med navi och m-sportstolar.

J
193
J Power
Väntar på M5 F10!
Verkar inte helt orimligt med tanke på mil och utrustning. Lite billig kanske. Men det kan väl bero på att årstiden kanske inte är den bästa att sälja en sådan bil. De har väl utrymmesbrist och dumpar priset något. Dessutom är den ju importerad också vilket givetvis genererar ett lägre pris än motsvarande svensksåld Z4.

///M som i M52TUB25!
Jag vart o kolla på bilen, Den såg mysko ut kan jag säga direkt. Bilen är smiskad 6500mil på autobahn och inte ett enda litet stenskott i fronten, man såg direkt att fronten vart omlackad och även bakluckan. Lacksläpp i plåtskarvar såg jag en del och även en pyttepytte liten bula (dörruppslag) på vänster dörr. Men i övrigt så såg den toppen ut o inte lilla minsta trottoarskrap på fälgarna!
Visa användare
227
oooo_quattro
520xDT -16
Milen sätter priset stenhårt på Z4or idag! Skiljer otroligt mkt på både pris och skick på en som gått 800-1200 mil och en som gått 3-5000 mil.

Det känns rimligt att det är så.. Z4.an är en entusiastbil som används sommartid. Jag tror många är berädda att betala för låga mil.

65000 km och bilen blir kall som en fisk.
Har inte sett just denna bilen, men var och kollade på en Z3a hos samma bilförsäljare.

Larmet i bilen vi kollade på gick 4 gånger under tiden vi kollade på den (5 minuter). Inte speciellt förtroendeingivande. Flera andra bilar i hallen hade dessutom större skador, i olika stadier av pågående lagning.

Helhetsintrycket var att killen köper, lagar upp och säljer skadade bilar. Kanske inte fel om man vet om det och betalar därefter, men trist om man får veta det i efterskott..

Dragolitos observationer om omlackering verkar ju passa bra in i bilden, dessutom.

/ Fredrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.