AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.266

Värsta jag sett i hela mitt liv!

Sida 1 av 2
Pa
213
Parham
BMW 528 -98
jag va precis ute med min kompis vi kör av från E4: an och in på en gata i uppsala (där jag bor), och min kompis ropar ut: HAHA kolla han har satt på bmw märke på sin bil. Jag kollar o va ser jag, en wolkswagen Passat med bmw märket bak, det såg så roligt ut att vi va tvungna o kolla på den närmare. jag kör efter en liten bit sen kör jag runt och mot honom. han har stannat bilen o står utanför, ja glider förbi o han kollar riktigt mkt på bilen o vi garvar fortfarande åt hur roligt det ser ut med märket på passaten. Varför spottar man bmw i ansiktet sådär fy fan...

absolut de värsta ja sett

"I´ll make him an offer he cant refuse"
Fu
240
Funatic
325iA Cab -93
har du "M"-märke på din bil?
Fr
135
Fre4k
E46 330T M -02
E36 325C -92
Funatic: hehe...

I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där.
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Parham. Tror du det var seriöst menat eller som en ploj?

Sitter det på en Passat 77:a så tar jag det för skojgrej.
Sitter det på en Passat 98:a så är man illa ute...
Har själv sett en Skoda Fabia med BMW märke. Nog mest som en ploj grej dock!

/Martin
Länk
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Nästan så jag funderar på att montera BMW-märken på min Fabia RS, det borde passa perfekt!

BMW CS #5139
jo
1.001
joakim E
523i touring -00
grannen har en risg gammal 190 med ett bmw´s märke på huven, killen är nog runt 18år och just fått körkort, gissa om man mår dåligt av att se det fina märket på en sådan bil =/
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Strax efter att Ford köpt Volvo, såg jag en Volvo S40 med Ford emblem på bakluckan. Tyckte det var rätt kul faktiskt.

BMW CS #5206
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
jag är inte ett dugg intresserad av att ha ett BMW emblem på huven... mycket viktigare med BMW emblem under huven! ;-)

V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort!
Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen §
Pa
213
Parham
BMW 528 -98
nej asså det var en seriös kille...jag såg sen att han gick på min skola. han har en passat från typ 93, vit och ful med bmw emblem. man såg att han försökt få de o se bra ut...gjorde ont i hjärtat o se bmw emblemet. =)

"I´ll make him an offer he cant refuse"
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Den vanligaste anledningen till att folk "skyltar" om sina bilmärken är att komma undan från p-böter. Stämmer ej reg nr med bilmärke så är den ogiltig. Körde själv med en fiat 128 med Vaz märken på, funkade utmärkt.
Jag har sett både Opel Corsa, Skoda Felicia och Kia Rio med BMW märken, mycket skrattretande;) visst är det kul att slippa p-böter men jag skulle inte klara av att ha BMW märken på min Scirocco, testmonterad en gång men det såg förjävligt ut, så det blev 450kr att hosta upp bara därför!

Mvh Stephan
Jag plockade bort mina M5 märken från min M5a och satte på min opel corsa. När vi var på en tysk kamping så var tyskarna som galna, tog kort och skrattade och bjöd på öl, så det var det värt

MOA-power
Min Polo -82 (vinterbilen) Har BMW märke fram i grillen inklusive ett M5-märke:-).BMW-märke på ratten med...Inget BMW-märke där bak dock. Det verkar som om denna "falsskyltning" lurade en lapplisa iaf:-)

Länk

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Denna är oxå något att fundera på. :-) Länk

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Skoda XJR !!!

Tycker det var rätt ok faktiskt. Inget som sticker ut och det kan ju tyckas vara onödigt att gå och köpa nya kapslar om man redan har några som passar.

/Martin
Länk
99% av fallen är nog ploj, för den som verkligen vill ha en BMW kan man ju köpa en för hur lite pengar som helst, så slipper man bli utskrattad. BMW skrot kostar ju inte mer än annat skrot.
Satt på BirgerJarlsgatan i helgen och såg en blå E39:a med ///M5 på bakluckan och alldeles för få utblås bak ;) Dubbla i&försig men bara på ena sidan ... hmmm.

Själv satt jag i en Passat så direkt kaxig var jag ju inte, enkelturbo till trots ;)
BM
1.842
BMW_MAN
F11, 535xD -14
E39, 525i -01
Får väl hålla med om att BMW ägare är den mest falskskyltande gruppen av alla ägare. Det verkar ju drälla av M3, M5 wannabies som kör omkring med M-paket, M optik osv osv....

Jag har faktiskt sett väldigt lite av det hos andra märken.
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Micke Olsson: Det där kanske är bjoercks XJR? :D

/Masten

Z-träff 1 maj Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.