|
|
|
|---|---|
|
Ska köpa däck till min m3 och det är i 17" Nån som har nå erfarenheter att dela med sig? Har tidigare kört både pirelli p7000 och vredstein ultrac båda däcken tyckte jag var kanon men dessa var i 18" Nån som prövat Bstone so3?? | |
|
Jag har Bridgestone S03 runt om på min och är kanon nöjd! Körde tidigare på Uniroyal Rainsport som jag oxå var nöjd med men S03:orna är strået vassare!! Passar bilen bra med sin kanon styva stomme. Lite dyrare men det är det värt!! Länk |
|
| jag har S03 på min M5:a.. tycker dom funkar fin fint. men kan inte jämnföra med dom andra som du hade kört på. har inte provat dom. tänkte själv köpa michelin pilot sport nästa gång det blir däck byte. grymma däck. | |
|
Ok! kollade nyss på däckonline på Rainsport och dom låg bra till i pris 1380/st för 235-40-17 Mina krav är att däcken inte blir en dödsfälla i regn som te,x koreadäcken blir... Har faktiskt haft so2 på en calibra turbo och jag måste säga att detta är ett av dom absolut bästa däck jag kört på!! Vet ni nå andra ställen som har bra pris på däck?? 1björn Var har du monterat powerflex bussningarna FRAM eller BAK?? vad tycker du om dom och var kan man köpa dom.. |
|
| Har just nu Michelin sport på 18" som sitter på bilen,sköna däck men lite däckljud faktiskt.. | |
|
Jag har monterat mina powerflex bussningar bak. Blev en klar skillnad mot orginal! Lite hårare men mycket stabilare. Jag köpte dom på Bildelsimporten och dom hade STORA problem och leverera men efter många om och men så sitter dom på bilen. Är en del jobb och montera men det är det värt! Ska du ha däck som är bra i regna kan jag klart rekomendera Rainsport!! Anledningen till att jag bytade till S03 var att jag inte fick tag på Rainsporten. Hade jag fått det så hade jag fortfarande kört på Rainsport! Länk |
|
|
Hade Bridgestone Potenza S02 på min gamla M3, helt sagolika däck i alla väglag... Tillverkas tyvärr inte längre, men S03 ska ju vara minst lika bra... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.