|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada laxar Länk Vad tror ni om denna bil, vad kan ett slutpris på denna vara? Full servicebok och historik, skall vara mkt välvårdad (säger iofs alla). Skall troligvis titta på den i helgen. Vi är behov av en "större" bil då vi är "golftokiga" och behöver plats för våra bagar. Anledning till intresset är att jag har en annons ute på att sälja/byta min Saab 9-3 185hk -01 Länk och han är intresserad av att byta. Är den större än 9-3 och är det någon idé att byta? Micke | |
735 |
Kolla priset var en kul rubrik.... Och sen har gått ner från 126´... Ironin lever än! Vet inte vad din saab är värd men bmw:n borde väl kosta ung 75-85.. Vad gäller utrymmet vågar ja inte svara, men tror inte d skiljer så väldigt mycket... |
|
Hej 735 Tack för ditt svar. "Vet inte vad din saab är värd", ja det är inte lätt att svara på, man får väl se vad marknaden vill betala och utifrån det avgöra om man skall sälja eller ej. Men jag har inte tänkt att byta jämt, då jag tycker att Saaben borde vara vär något mer, så egentligen försöker jag att hitta en nivå om det skulle bli intressant med ett byte. Micke |
|
|
Ja det är helt klart ett överpris på 320 Touringen för att inte säga drömpris. Varför inte själv lägga lite pengar till en e46:a då din bil även borde vara intressant för en handlare. En värdering av 320 Touringen är nog som 735 skriver runt 75-80 tusen och vad din bil beträffar så är det väl ett normalt pris, gäller bara hitta köpare. Så min åsikt är att skippa bytet om du inte får en bra slant imellan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.