AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.828

Tveksam på att köpa z4, reflektioner mottages.

Sida 3 av 3
Caspar:

Haha ja.. det har du rätt i.. :) Man kör aldrig fortare än 110, speciellt inte med en M!

Jag var nyss ute och åkte med "m3johan"´s Z3M roadster med nyinstallat ferrita system.. jäklar vilket sound :))
Njuren
köp den blåe!

BMW - i nöd och lust?
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
P3r: Niiiiiiicccceeeee!!! Har ställt på Besten i förra veckan så torra dagar ÄR trevliga, nercabbat 3ggr senaste veckan.. :-) Vet Du priset på Ferrita systemet till M'en?? och ännu hellre vad väger det??

/Caspar

Z-träff 1 maj Länk
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Har faktiskt inte varit förbi 110 mer än en gång idag.. Fast då pratar vi förstås mph... :-)

/Caspar

Z-träff 1 maj Länk
Caspar:

Ja riktigt najs, han hade dåliga sommardäck så hela 1an, 2an och 3an gick det brett :)
Hmm hos ferrita är det runt 9000 tror jag, man får väll välja ljudnivå också. Vet dock inte vad det väger, kan tänka mig att det väger mindre än orginal.

Mvh Per
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Hmmm.. Kanske blir ett Ferrita system, några grejer före på listan men vi får se... Välja ljudnivå? Trevligt Då kanske man kan överrösta 1200-2600W stereo (vi får se vad som till sist hamnar i bilen).

Jag vill bara höra 2 ljud i en bil. Motorvrål och Stereo.. :-)

Det funkar förresten bra att köra med ställ på vinterdäck.. :-) Ger lite mer trygghet också då det blir lättare att reda ut ev problem på en kall väg.

/Caspar

Z-träff 1 maj Länk
Det lät iaf brutalt, kan rekomendera det starkt!

Mvh Per
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.