|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Den här tråden har väl ändå spårat ur rejält..... Det började med att en kille ville ha en värdering på en Alpina B10-3.5. Som jag sedan tycker fick absolut fel svar, han frågade inte om den va bättre eller sämre än en M5:a. Samt att någon/några tyckte att alpina:n va värd ungefär som en tidig Volvo 740..... Jag tycker att både Alpina:n samt M5:an är otroligt trevliga bilar samt att jag lyckönskar köp av bägge. Alpina:n för att den är något mer exklusiv samt mer spännande(för mig), M5:an för en otroligt trevlig maskin. Frågar man på forumet så tycker jag att man ska få ett redigt & konkret svar och inte massa tror jag........punkt rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Mellan 30-100.000:- ligger priset på. Skulle varit med lite tidigare i denna tråd. |
|
|
Tycker precis som B10Alpina men då är det en risig för 30´. När får man se din alpina? rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
mugge...ingen har sagt något om 0-100 , det var bara ett exempel från min sida , men det är bara där en vanlig b-10 inte hänger med m5......3,2... Annars så tycker jag att den vanliga "slöa" b-10 hänger med m5'orna bra... Billy B-10 Länk |
|
|
sorry 3,6 ska det va Billy B-10 Länk |
|
|
Håller med rodge: tråden har spårat ur för mkt... mitt svar är: B10 i bra brukskick eller lite fin... så får man lägga 50 kkr.. sen beror det ju lite på utr och mil men där omkring.. billy: ingen som har sagt att B10 är slö... lägg av nu... B10 går betydligt bättre än 530 V8, 535... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
mugge . Men läs mitt inlägg då , var ju bara ett exempel..... och jag lägger inte av med något... Billy B-10 Länk |
|
|
Tror nog Alpina håller bättre värde om ett par år än M5 lycka till om du köper en Alpina |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.