AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.315

Jag vill ha blått ljus i mina Angel Eyes .

Do
26
Dockan
BMW 528iA Touring -97
Hej jag undrar om det är någon som vet hur jag ska lyckas få blått ljus i mina angeleyes.
MVH Robban.
Gu
600
Gunnar530
740iA -01 (Okt -00)
Jeep GC Limited 4,7L -01(Sep -00)
Länk

BME34400112 ANGELEYES SPORTRINGS BMW E34 BLUE 788.00

/Gunnar

/Gunnar
/Länk
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Han har e39 med original angeleyes (gissar jag), så då behöver han inget billigt undermåligt kit. Dessutom länkar du till de som passar till e34.

//Simon
Om det är original så är det facelift -01, och då sitter det en 10W halogenlampa på varje sida. Att försöka färga don är dömt att misslyckas, de blir alldeles för heta. Personligen tycker jag det vore himla synd att spöka ut en E39 till tivoli, det gagnar inte andra heller eftersom konstaplarna formligen ser rött på dylikt. Risk för skärpt kontroll mot detta och liknande och dåligt rykte dessutom för BMW med de ursprungligen ganska unika och fina ljusringarna.

FP
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Håller med, man börjar se dessa ringar lite varstans nuförtiden, golfar, extra ljus osv. en del lyser knallblått = olagligt.

Själv har jag precis monterat Inpros angeleyes på min e34, men det är ju en bmw iaf :)

//Simon
Do
26
Dockan
BMW 528iA Touring -97
Hej på er alla och tack för alla svar. det stämmer att jag har -01 facelift men jag tycker att ringarna ser lite dassiga ut när man har halvljusen på då dom är xenon men det är ju supper snyggt med bara dimljusen och parkering. :) ..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.