|
|
|
|---|---|
|
ringde till bmw idag och dem kunde inte få tag i klädslar. någon som har köpt nyligen till sin m535? kan man beställa från tyskland? jag har en beige inredning. | |
Paap Reeder |
... tror att de sista originalklädslarna i landet såldes av på BMWCS resdelsutförsäljning på Knutstorp sommaren 2003. Nu gäller sadelmakare. Tror inte heller att de finns att få tag på i Tyskland. MVH /// Paap R ..... "resdelsansvarig" BMWCS 2003 |
|
Oh...F-n. Ringde BMW här i Umeå för inte alls så länge sedan(i december -04),dem fanns att beställa enligt den reservdelskillen jag pratade med iaf. Klädseln kostade till sidoryggstödet 840kr och till lårstödssidan 875kr...Skumgummit kostade 520kr/st. Kanske fick fel uppgifter då? Mvh Janne. |
|
| har du nummret eller? | |
|
Jag antar det är tygklädsel du är ute efter. I min ETK (09/2004) finns det fortfarande tyg kvar i Perlbeige. När är din vagn byggd? Det ligger en brytgräns 4/86. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Före 4/86: Länk Efter 4/86: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| -86 är den byggd | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.