|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Sköll12, kan du inte lägga ut lite bilder på din bil nånstans? Vore kul att se hur den gör sig i vitt! /// Gunnar E. |
|
|
Ska försöka. Jag har en digitalkamera, så jag kan fota bilen. Hur jag sen ska göra för att få ut bilden på nätet vet jag inte riktigt. Får ta reda på det:) David |
|
|
David, har du inget eget ställe att lägga ut bilderna på kan du få låna lite utrymme av mig (troligen har du dock ett litet 'hemsidesutrymme' på 5-10 MB på köpet med ditt Internet-abbonemang). /// Gunnar E. |
|
|
OK Jag ska kolla upp det. |
|
| Sköll12: du bor i sköllersta va? Har nog sett din bil isåfall, det är bara att gratulera till en enormt snygg bil, den gör sig helrätt i vitt!! | |
|
Eric86 Stämmer bra det! Jag bor i Sköllersta, så bilen till Örebro dagligen. Bor du i Örebro? Tack för ditt omdöme om bilen! |
|
|
sköll12: Har blivit omkörd av dig/din fru ett antal gånger då jag vart ute och löpt. Jag bor själv i ekeby, så vi är ju nästan grannar=) Har dessutom släckt (mormor/morfar) i sköllersta så jag är där flera gånger i veckan. Såg förövrigt din bil utanför hälls, stallbacken i örebro här om dagen,nytvättad, man blir riktigt kär!! |
|
|
Till Eric86 När du nämner det så minns jag att jag kört förbi en löpare på vägen mellan Ekeby och Sköllersta. Du springer ganska ofta! Imponerande. Det svåra den här årstiden är att hålla bilen ren. Speciellt en vit bil bli väldigt skitig fort... Till Gunnar E Jag ska tvätta bilen innan jag fotar den. Sen ska jag försöka länka bilderna. |
|
|
David, låter mycket trevligt! Kanske du kan få lite foto-inspiration av en röd och en grå? >> Länk /// Gunnar E. |
|
|
David, nu finns bilderna på din 120i upplagda här >>> Länk Måste säga att den gör sig även i vitt, nästan lika snyggt som rött! ;-)) /// Gunnar E. |
|
|
Med all respekt för ditt färgval gunnare måste jag säga att den alpinvita var snyggare... LJUSÅR stiligare än alla svarta och silverfärgade man ser för det mesta. /Krille Min bil: Länk |
|
| nice :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.