|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har en bmw 316i coupé -95 och har sedan länge bytt ut orginl stereon mot en med cd.. Under armstödet där fram är det ett fack för kassetter.. Min fråga är om någon har tips om ett cdställ som skulle möjligvis kunna passa där istället.. gärna snyggt.. redan frågan bmw sverige om de har något sådant till min bil men de hade de inte, så får väl bli att hitta något alternativt att sätta dit.. Några tips på ett som kanske kunde passa? Någon som har gjort någe liknande? | |
|
Hej! Jag har likadant på min 316i-94. Har inte heller hittat nått cdställ att sätta dit, var tänkt bygga ett men gav upp och gjorde det till ett förvaringsfack istället, är ju inte tillräckligt djup för att få plats med cdskivor där. Men tror väl att det ska gå att sätta dit ett armstöd istället. |
|
| Såg inte att du redan hade ett armstöd där, eller så är det plastlocket du kallar armstöd, jag har iaf endast ett plastlock på "kassetlådan" fast det fungerar som armstöd också. | |
|
Hej! Nä jag har redan armstöd :) Det är när man som fäller upp armstödet som man hittar det kassett facket.. Okej va synd, det är jäkligt snyggt kassett fack, liknande fast för cd hade varit grymt nice, men det är klart som du säger cd är lite högre e klart.. men det är en bit upp till armstödet från kassett facket så jag tror det kan rymmas ändå... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.