|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Håller på å renoverar min 325á å har ryckt bort hela kjolpaketet(stora M-tecnik) å skulle behöva alla klips å sånt som behövs när man monterar tilbaka det igen. Nu undrar jag vart jag kan hitta sånt å vad det kan tänkas kosta?? ___ Hellre leva en dag som varg än 1000 år som får! | |
|
ja du...testa bmw ? :P:P:P:PP |
|
|
Ja där måste dom ju ha men jag tänkte om det fanns fler ställen som dom sålde sånt på. Å sen om någon vet ungefär hur mycket det kan kosta? ___ Hellre leva en dag som varg än 1000 år som får! |
|
|
Hallå, ingen som vet vad en sån sats kan kosta? ___ Hellre leva en dag som varg än 1000 år som får! |
|
Philly |
500:- BMW |
|
Kanon, det va ju inte så farligt ju:) E det alla plast klips å så då med lr? ___ Hellre leva en dag som varg än 1000 år som får! |
|
Philly |
jag vet inte om det kostar 500:-, men det låter vettigt tycker jag :D |
|
Hum, oki men e det någon som vet då?? Någon som plockart bort sitt stora M-paket som vet vad nya monteringsdetaljer kostar? ___ Hellre leva en dag som varg än 1000 år som får! |
|
|
Har plockat bort mitt, dock behövde jag bara köpa nya clips till fronten... kostade väll runt 40 kr eller nåt sånt... --- /Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.