|
|
|
|---|---|
|
Hej! När jag är hemma och ska gå in på autopower visar internet explorer bara en blank sida! Men hos kompisar och här på jobbet funkar det perfekt..någon som vet vad detta beror på?? Tack på förhand | |
|
Rensa cachen så ska det nog fungera igen. Du gör det under internet alternativ om jag inte missminner mig (använder inte IE). |
|
|
e34briliant: Tools internet options Internet files |
|
|
tackar! ska testa direkt när jag kommer hem Finns inte mycke o göra vid datan när autopower inte funkar :) |
|
|
Har du bandvägg?Kolla att du inte har allt för mycket skydd. BMW e lag |
|
|
det där med att tömma cachen funkade inte. BRandvägg har jag inte ... jag har lika mycket skydd som när sidan funkade förra veckan... Nån som har nån idé? |
|
| Kolla dina inställningar för "Cookie" har du den för högt så öppnar sig inte sidan, hada samma problem med min dator | |
|
Under tiden du felsöker kan du ju testa en annan webläsare så att du kan surfa hit hemifrån. Mozilla, firefox eller opera är några tips. Mozilla: Länk Firefox: Länk Opera: Länk Eller om du verkligen gillar IE. Här är en läsare som bygger på IE men med lite extra godis. Maxthon: Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
JohanE: jo jag testade Netscape och då sa den "finns ingen data att hämta" när jag skrev in www.autopower.se.... Men jag ska testa med dom du listade idag! |
|
|
Hej hur får jag länk till min bil i mina användar uppgifter .. alltså där det står "äger följande BMW", så ska man kunna ha en bild som länk där, vet nån hur man kan få det at bli som länk, skriv snälla ..... Tack BMW: BECAUSE I’AM WORTH IT |
|
|
MoMmo: Menar du galleribilderna som vissa har i sina profiler? Kolla då här hur du går tillväga: Länk ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Sorry,rätt länk: Länk ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
tack för svaret greenberg, men det var inte frågan, jag har redan min bil i galleriet , jag vill fixa en länk till den ... BMW: BECAUSE I’AM WORTH IT |
|
|
MoMmo: Om du vill att din bil skall dyka upp i din profil så måste emailadressen i galleriet överensstämma med den som finns i din profil. Gå annars till galleriet, högerklicka på din bils länk, och välj egenskaper. Där finns länken till din bil. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Nu funkar det! | |
|
Nåt skumt med powersidorna är det sedan ett par veckor. Ibland trögar det enormt för att sedan plötsligt släppa igen. T.ex så laddar sidorna bara till 70-80% och stannar upp, eller så laddar de konstant s-a-k-t-a, man kan följa alla grafiska symboler osv i vänsterkanten på inläggen, de kommer ett och ett osv. I nästa minut bara blixtrar det till när man byter sida osv. Vaffö gör det så? FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.