|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om jag kan få lite tips och idder på olika färger till min e30, gärna länkar till schyssta färger så man kan spana in dom.. Mvh Daniel | |
|
Jag letar med till en touring e30 325 touring B(r)u(k)sbilen |
|
| tycker bmws diamantsvarta är någon av de snyggare färger som finns.. annars kan man ju alltid kosta på sig en kameleont lack eller nåt annat coolt.. flake lack kanske? =) | |
|
Bmw:s Diamant svart metallic ska jag lacka min bil till IGEN! dels för det är en grymt fin färg... och för att bilen är det redan nu! =) Shake That Ass |
|
|
daytonaviolette och silver .. lackade nyligen en bil så .. underbart slutresultat eller använd FX Crome lacken tillsammans med daytonaviolette |
|
|
Tahiti blue pearl... Den är svårfångad på kort men grymsnygg i verkligheten Länk |
|
|
Diamantsvart Alpinvit Mora Estorilblå Inka Kalaharibeige Vitt skilda men alla snygga! |
|
| Sepia och Messing är förresten två andra snygga och udda val, från individual | |
|
en snygg kombination är att du lackar överdelen av bilen i vinrött och underdelen i silver. Låter skumt men resultatet får en att häpna I´ve seen it Why walk when u can drive |
|
| Calypsoröd med underdel i en mörkare silverfägr kontrar jag med då... | |
| autoaircolors.com eller nåt tror ja.. de har en massa färger.. effektlacker mm.. | |
|
va kostar det egentligen att lacka om sin bil. Jag e så sugen på att köra en dubbelkombination av färg. Why walk when u can drive |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.